想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 173


1#
發表於 11-10-21 11:21 |只看該作者
最近用秀兒做排卵測試…今日比早兩日條左邊線深色左少少…請問係咪話呢幾日做功課會容易些bingo呢?但用大衛宜家先開始有少少色?信邊個好?
temp_photos.jpg




大宅

積分: 2956


2#
發表於 11-10-21 11:32 |只看該作者
秀兒一向都比大衛sensitive,所以同一次vv,秀兒係會比大衛深色
[url=http://www.pregnology.com][/url]


複式洋房

積分: 173


3#
發表於 11-10-21 13:04 |只看該作者

引用:秀兒一向都比大衛sensitive,所以同一次vv

原帖由 ttmy 於 11-10-21 發表
秀兒一向都比大衛sensitive,所以同一次vv,秀兒係會比大衛深色
甘係咪呢d 時間dodo會容易bingo?




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


4#
發表於 11-10-21 13:17 |只看該作者

回覆:最近用秀兒做排卵測試…今日比早兩日條

你末到期呀!
做嚟都無效!
再深色d 先係!





複式洋房

積分: 173


5#
發表於 11-10-21 13:51 |只看該作者

引用:你末到期呀! 做嚟都無效! 再深色d 先係!

原帖由 vivi0707 於 11-10-21 發表
你末到期呀!
做嚟都無效!
再深色d 先係!
係咪同本身有條線一樣深先有效架?




大宅

積分: 1369


6#
發表於 11-10-21 14:17 |只看該作者
秀兒係好 sensitive , 佢的深粗係 100% 深,會對比對線一樣的。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo