想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1185


1#
發表於 11-10-22 20:12 |只看該作者
紅d/綠D/萬0/clearblue都驗埋,醫生話未算bingo! 好矛盾!
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 40292


2#
發表於 11-10-22 20:15 |只看該作者

回覆:醫生話唔算bingo

醫生點解咁say




大宅

積分: 3356


3#
發表於 11-10-22 20:18 |只看該作者

回覆:醫生話唔算bingo

吓!咁都吾算bingo咩?
你喺咪睇婦科醫生?有冇照u/s?為何有咁嘅講法?




大宅

積分: 3393


4#
發表於 11-10-22 20:19 |只看該作者

回覆:醫生話唔算bingo

佢都會幫你驗尿格,驗唔出?






大宅

積分: 3062


5#
發表於 11-10-22 20:21 |只看該作者

回覆:acng2009 的帖子

可能仲早咋!自己驗到已經係架啦!我之前都試過太早去醫生到,又係話未懷孕,但過多一星期去就ok了!

祝福你




大宅

積分: 1185


6#
發表於 11-10-22 20:22 |只看該作者

回覆:醫生話唔算bingo

診所嘅棒棒只得淺線,唔肯寫紙俾我,仲搭多句:「我寫咗俾你最終無,咁醫院會問我點驗得出,咁點算」,佢講埋呢句心都實埋。




大宅

積分: 3062


7#
發表於 11-10-22 20:22 |只看該作者

回覆:acng2009 的帖子

請問你紅d day幾係相中咁深?




大宅

積分: 1185


8#
發表於 11-10-22 20:23 |只看該作者

回覆:totokingdom 的帖子

Day30




大宅

積分: 3062


9#
發表於 11-10-22 20:28 |只看該作者

回覆:acng2009 的帖子

佢地係要深粗先肯寫紙的!唔好唔開心,小b黎左搵你啦喎!笑下啦準媽媽!




大宅

積分: 1185


10#
發表於 11-10-22 20:33 |只看該作者

引用:佢地係要深粗先肯寫紙的!唔好唔開心,小b

原帖由 totokingdom 於 11-10-22 發表
佢地係要深粗先肯寫紙的!唔好唔開心,小b黎左搵你啦喎!笑下啦準媽媽!



...





複式洋房

積分: 437


11#
發表於 11-10-22 20:49 |只看該作者

回覆:醫生話唔算bingo

恭喜你!你過兩日去第二間診所啦,個醫生咁衰,咁講野㗎



點評

totokingdom  係喎!好冇醫德!!!唔係人!!!  發表於 11-10-22 20:50


大宅

積分: 1185


12#
發表於 11-10-22 20:59 |只看該作者

回覆:醫生話唔算bingo

我約咗婦科11初做產檢,諗住到時先叫醫生寫紙。




大宅

積分: 3062


13#
發表於 11-10-22 21:00 |只看該作者
回覆 acng2009 的帖子

係囉, 唔駛晒錢又睇普通科!



大宅

積分: 1185


14#
發表於 11-10-22 21:23 |只看該作者

回覆:醫生話唔算bingo

但我無咩特別感覺,胸只有少少痛,之前幾個月等bingo時反而有胸脹胸痛,無嘔,間唔中先有肚餓感覺,不過就好似好多胃氣,個肚成日好似打風咁。




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


15#
發表於 11-10-22 21:38 |只看該作者
acng2009 發表於 11-10-22 20:12
紅d/綠D/萬0/clearblue都驗埋,醫生話未算bingo! 好矛盾!

你係咪睇普通醫生架
我上次day 33驗到1-2 week(cycle 28-29)
去普通診所驗有淺線
clear blue同診所都唔係晨尿
個醫生都話唔當係
然後去婦產比clear blue同診所驗條棒佢睇
我同佢講普通醫生話唔當我+ve
婦產:一睇就+ve啦
你今日都驗左兩次
我信你
唔洗你再驗
寫紙比你

跟著琴日驗clear blue 1-2 week、紅d深粗、綠d淺線 (cycle 34,day 33,day21先排卵)
今朝搵番上次個婦產
帶埋晨尿去驗都係淺線
即刻寫紙比我
我去埋醫院排期

d普通醫生好麻煩架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


複式洋房

積分: 243


16#
發表於 11-10-22 22:50 |只看該作者

回覆:醫生話唔算bingo

咁都仲唔係bingo!? 恭喜你都嚟唔切啦!




大宅

積分: 4614


17#
發表於 11-10-22 23:07 |只看該作者
普通科唔夠生意做啊 ,係咁家啦 呃錢 .

點評

totokingdom  係喎,擺明握錢!  發表於 11-10-22 23:09


大宅

積分: 4614


18#
發表於 11-10-22 23:12 |只看該作者
不過婦產科都係一樣 ,有d要照到閃閃先肯寫紙.


大宅

積分: 1977


19#
發表於 11-10-22 23:41 |只看該作者
一定係啦! 恭喜你先。


男爵府

積分: 6137


20#
發表於 11-10-23 00:12 |只看該作者
恭喜,唔好勞氣

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo