自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9903


1#
發表於 11-10-19 10:46 |只看該作者
我部洗衣機壞左, 請問有冇人知天水圍電器收賣佬的電話?
Thank you.


男爵府

積分: 9903


2#
發表於 11-10-19 14:52 |只看該作者
有冇人知呀?
近來都好似唔覺有收賣佬咁.


複式洋房

積分: 396


3#
發表於 11-10-19 21:22 |只看該作者

回覆:Lovelymame 的帖子

你住邊條邨???




男爵府

積分: 9903


4#
發表於 11-10-19 21:23 |只看該作者

回覆:請問有冇人知天水圍電器收賣佬的電話? 急

天富苑





珍珠宮

積分: 44659

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-10-20 01:33 |只看該作者
Lovelymame 發表於 11-10-19 21:23
天富苑

行去天華嗰條天橋成日都見到有收買佬喺嗰度


男爵府

積分: 9903


6#
發表於 11-10-20 08:22 |只看該作者

回覆:請問有冇人知天水圍電器收賣佬的電話? 急

Thank you.
我去睇下先。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo