想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 900


1#
發表於 11-10-19 22:58 |只看該作者
水印定係淺線?就黎m. 今日第三日有虛線,不過冇深左。
myphoto.jpg




大宅

積分: 3637


2#
發表於 11-10-19 23:00 |只看該作者

回覆:紅d有淺線,有機會嗎?

我之前試過day24 check都有50%
所以唔準



等待....


大宅

積分: 3062


3#
發表於 11-10-20 16:34 |只看該作者
回覆 hkcat239 的帖子

你day24 check都有50%, 咁你最終係bingo定黎左m?


大宅

積分: 3130


4#
發表於 11-10-20 16:43 |只看該作者
回覆 Kikiwiwi 的帖子

我之前深粗tim呀,但個日就黎左m,我都唔明點解,唉...
之前睇好多jm話,有深粗,好大機會,我連綠d都有淺線架..唉


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


5#
發表於 11-10-20 16:44 |只看該作者
candon 發表於 11-10-20 16:43
回覆 Kikiwiwi 的帖子

我之前深粗tim呀,但個日就黎左m,我都唔明點解,唉...

day 幾黎架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3130


6#
發表於 11-10-20 17:19 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

day 36,個個月我day 23 egg day...egg day後day 13 check,有深粗,綠d有淺線,以為bingo..點知,個晚就m come喇


別墅

積分: 559


7#
發表於 11-10-20 17:46 |只看該作者
回覆 Kikiwiwi 的帖子

我都試過,無中..


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


8#
發表於 11-10-20 17:54 |只看該作者
candon 發表於 11-10-20 17:19
回覆 siutreasure 的帖子

day 36,個個月我day 23 egg day...egg day後day 13 check,有深粗,綠d有淺線,以為 ...

即係黎之前一日紅d深粗加綠d淺線
我今日排卵後day 13
紅d100%,綠d有淺線喔mouth:
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3130


9#
發表於 11-10-20 18:11 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

May be u are bingo,I am special case, hope u can bingo ar




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


10#
發表於 11-10-20 18:16 |只看該作者
candon 發表於 11-10-20 18:11
May be u are bingo,I am special case, hope u can bingo ar

總之綠d要見深粗我先會信同用野驗
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


11#
發表於 11-10-20 20:38 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-10-20 17:54
即係黎之前一日紅d深粗加綠d淺線
我今日排卵後day 13
紅d100%,綠d有淺線喔
想請教你點知邊日係排卵日呀??

紅d深粗個日??變淺個日??體溫低溫個日??

thanks!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12#
發表於 11-10-20 20:43 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure 發表於 11-10-20 17:54

原帖由 qqlun 於 11-10-20 發表
想請教你點知邊日係排卵日呀??

紅d深粗個日??變淺個日??體溫低溫個日??
由深粗变浅果刻系排呀



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3466


13#
發表於 11-10-20 20:49 |只看該作者

回覆:紅d有淺線,有機會嗎?

我覺得如果你日日深落去先有機,因為我之前都試過M前有淺線。但我check bingo嗰次紅d係90%深粗。




珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


14#
發表於 11-10-20 21:16 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-10-20 20:43
由深粗变浅果刻系排呀

你有無量體溫架??

變淺個日係咪應該會跌溫??

thanks!!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


15#
發表於 11-10-20 21:17 |只看該作者
qqlun 發表於 11-10-20 21:16
你有無量體溫架??

變淺個日係咪應該會跌溫??

變淺係排
排完係升溫呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


16#
發表於 11-10-20 21:25 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-10-20 21:17
變淺係排
排完係升溫呀

你可唔可以幫我睇下我邊日係排卵??thx~

17/10 36.37 紅d20%
18/10 36.40 紅d100%
19/10 36.66 紅d夜晚開始淺至50% dodo
20/10 36.54


翡翠宮

積分: 87467


17#
發表於 11-10-20 21:28 |只看該作者
我估你應該係18/10排卵~~~

但我見你排完後呢兩日都唔算高溫既???


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


18#
發表於 11-10-20 21:29 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-10-20 21:30 編輯
qqlun 發表於 11-10-20 21:25
你可唔可以幫我睇下我邊日係排卵??thx~

17/10 36.37 紅d20%

排之前開始跌溫
排完就升溫
咪19/10夜晚排囉
20/10可能你訓唔唔好
所以溫度低左
而且岩岩排完BBT未穩定
黎緊你會升架喇


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


19#
發表於 11-10-20 21:35 |只看該作者
小manman 發表於 11-10-20 21:28
我估你應該係18/10排卵~~~

但我見你排完後呢兩日都唔算高溫既???

我上個cycle有明顯跌溫,第日仲升溫0.4度~

但今個cycle d體溫上上落落,加上今日又稍跌溫,所以好唔知點

希望明天會升啦!!


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


20#
發表於 11-10-20 21:37 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-10-20 21:29
排之前開始跌溫
排完就升溫
咪19/10夜晚排囉

唔該哂你呀~

但我呢幾日dodo左一次咋

明晚再補補飛先~

你check左綠d未呀??有無深色d呀??

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo