想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3637


1#
發表於 11-10-23 18:06 |只看該作者
15/10 做完iui 都無唔舒服,但第二日開始17/10估個肚連繼勁痛兩日似谷m feel ..之後又無事,但到21/10開始由肚痛
同埋胸痛由iui第二日起一直都持續
29/10可以check bingo
請問做iui bingo既jm之前會有咩反應?
tks
等待....


大宅

積分: 3637


2#
發表於 11-10-24 07:07 |只看該作者

回覆:hkcat239 的帖子





等待....


男爵府

積分: 7601


3#
發表於 11-10-24 08:04 |只看該作者

回覆:hkcat239 的帖子

Sorry!我想iui,但吾知咩回事,有d野想問!
可以pm我,你在邊度做iui?c6的丁丁是要係屋企預先預備好?定醫生攞出來?定現場自己搞掂?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo