自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2406


1#
發表於 11-10-28 06:34 |只看該作者
初生BB,有啲鼻塞,去Ho fa睇過啲吸鼻器,有兩隻,一隻好似滴管甘就甘吸,一隻就有兩條野,比媽咪一邊吸另外一邊放bb鼻…其實系點用?邊隻好用啲?點用先岩有咩技巧?急問架各位,佢訓得五好個樣好蔭公,佢又五識自己「申」,我個心拿住拿住…仲有仲有,有隻夾鼻屎鉗,洗五洗買定架啫?




男爵府

積分: 6011

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 11-10-28 07:44 |只看該作者
我用過一邊放入bb鼻, 一邊媽媽用口吸o個款, 好好用, 吸力大d可以吸多d鼻水. 但個問題係比較媽媽容易吸到鼻水(我都試過).


男爵府

積分: 5729


3#
發表於 11-10-28 08:05 |只看該作者

引用:我用過一邊放入bb鼻,+一邊媽媽用口吸o個款,

原帖由 ma828327 於 11-10-28 發表
我用過一邊放入bb鼻, 一邊媽媽用口吸o個款, 好好用, 吸力大d可以吸多d鼻水. 但個問題係比較媽媽容易吸到鼻 ...
我都試過




大宅

積分: 2406


4#
發表於 11-10-28 08:43 |只看該作者

回覆:我系新手媽,我個囡鼻塞,請教各位…

我見咕粒放落bb鼻嘅野都幾大舊,系咪就甘放,無乜/五洗啲咩特別方法架?





大宅

積分: 3012


5#
發表於 11-10-28 09:17 |只看該作者
回覆 kleenexjessica 的帖子

用綿花轉到一條柱(細細的)咁, 慢慢轉入bb(nose)到, 再轉番出, d(nose)屎會轉出來!!試下!:;pppp:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo