跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9845


1#
發表於 11-10-5 00:06 |只看該作者
22日要interview K1, 但係佢淨係講 BB話,點算


大宅

積分: 1665

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 11-10-5 01:14 |只看該作者

回覆:BB 未肯開金口,點interview K1?

同你一樣,唯有盡人事,到時執生,我都好擔心,打定輸數




男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


3#
發表於 11-10-5 14:14 |只看該作者
有D幼稚園都會睇埋佢活動情況...
未必正係睇佢講野個方面...
或者可以問一問幼稚園面試要做D咩....
因為我仔仔都仲係講緊BB話


大宅

積分: 2153


4#
發表於 11-10-6 11:11 |只看該作者
我個仔都係.....大家儘左力就算啦, 唔好太大壓力......


別墅

積分: 629


5#
發表於 11-10-6 18:07 |只看該作者
唉, 我呀女都係仲講緊bb 話, 好驚無學校收佢.


別墅

積分: 638


6#
發表於 11-10-7 00:03 |只看該作者
我個仔會講, 但見陌生人會擰轉面唔出聲, 所以都無分別. 大家都係唔好咁大壓力啦!
Little Rice was born on Oct 23, much earlier than expected date Dec 01. :P


大宅

積分: 2432


7#
發表於 11-10-7 12:29 |只看該作者
我個仔都係只講bb話,
見到陌生人即頭連話都無埋,
我都唔知點去面試,
我今個星期六就要去見二間,
有一間就話上三堂playgroup型式,過程去睇小朋友,
當面試咁應該會好d.
我已報了十幾間了,
到時都唔知點算,今個月開始忙到嘔


大宅

積分: 2173


8#
發表於 11-10-8 13:26 |只看該作者
我個仔今日面試,只能用二個成語形容:潰不成軍,慘不忍睹。面試未結束己提前離場。


男爵府

積分: 7967

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-10-8 14:26 |只看該作者

回覆:BB 未肯開金口,點interview K1?

我個仔同mrsrice 你嗰個一樣,已經識講野,好長句子都會講,但只限於係屋企,見到陌生人就走夾唔頭,所以係面試來說,同你地講bb話或唔講野係冇分別!各位不要太大壓力,順其自然吧!有時可能你以為個interview 全軍覆沒,但可能有意想不到既結果呢!大家努力,祝各位bb面試順順利利,開開心心!




複式洋房

積分: 290


10#
發表於 11-10-9 22:59 |只看該作者

回覆 回覆:piggyccy的帖子

我個仔都未識講咗,人地叫佢又唔彩人,面試都唔知點算,我驚無學校收佢.




侯爵府

積分: 22983

開心吸收勳章 好媽媽勳章


11#
發表於 11-10-10 00:11 |只看該作者
我個小魔王一樣,永遠講d外星話 ,我哋一句到唔明,坐又坐唔定,到時都唔知點面試,唉!


男爵府

積分: 9845


12#
發表於 11-10-11 14:41 |只看該作者
去左健康院做2歲發展check up,佢話佢講野未到18個月水評,下個week 見醫生


男爵府

積分: 9748


13#
發表於 11-10-11 15:37 |只看該作者
我個仔都係呀,佢係1005 bb, 我d 朋友話我個仔好似識問問題,都唔知真定假????我book了speech theray比佢上. 睇下好唔好些


大宅

積分: 1665

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 11-10-12 00:03 |只看該作者

回覆:lok09 的帖子

昨日睇教育王國果面,有兩個家長分享話上年個B 唔識講野,全軍覆沒。。




男爵府

積分: 9845


15#
發表於 11-10-12 00:08 |只看該作者
回覆 LPN 的帖子

教育版多數考多人報的名幼稚園,咁緊係出事啦,今日開始我同個仔特訓,發現佢用外星話唱全首ABC song,其中S 同X 佢係發番果個音,其他就ER ER ER , 但係有bit ga!


男爵府

積分: 9748


16#
發表於 11-10-12 12:22 |只看該作者
等我今晚都鬼訓佢先.


男爵府

積分: 6592


17#
發表於 11-10-14 15:28 |只看該作者

回覆:BB 未肯開金口,點interview K1?

咪係囉!我仔仔十一月先返n班,十一月五日就in第一間,我都唔知點算,仔仔全部外星話,下星期返健康院,實俾姑娘鵝死,又會問點解唔教!唉




男爵府

積分: 9748


18#
發表於 11-10-14 15:45 |只看該作者
我個仔都係 3/11 & 4/11 有interview. 為有隨緣啦,當見識下


別墅

積分: 582


19#
發表於 11-10-14 22:27 |只看該作者
我個女聽日IN 啓思, 見到陌生人都係唔係好肯講野, 數字同字母都唔識, 唉... 有無MAMA可以分享下INTERVIEW 既流程?


別墅

積分: 582


20#
發表於 11-10-14 22:28 |只看該作者
我個女聽日IN 啓思, 見到陌生人都係唔係好肯講野, 數字同字母都唔識, 唉... 有無MAMA可以分享下INTERVIEW 既流程?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo