跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 226


1#
發表於 11-10-27 23:51 |只看該作者
我依家每日只有20ml,唔夠攝牙la,唔泵都唔谷,就咁由佢自己回,會唔會有咩後遺症?會唔會係裡面發霉變左舊芝士?




洋房

積分: 93


2#
發表於 11-10-28 01:51 |只看該作者
吾使担心,你甘个情况就已经算系慢慢回奶啦,只要一停几日,就出吾到奶啦。我果阵都系甘,之后就无野了。


別墅

積分: 605


3#
發表於 11-10-28 01:52 |只看該作者
放棄餵人奶?如果你唔谷唔使食回奶野.等佢自然收奶,無問題~
Nicole MAMA


大宅

積分: 1139


4#
發表於 11-10-28 09:37 |只看該作者

回覆:水姐姐 的帖子

我都冇食回奶嘢自然收,去完做產後檢查,冇乜特別!





大宅

積分: 2133


5#
發表於 11-10-29 00:43 |只看該作者
變芝士你都諗到


別墅

積分: 641


6#
發表於 11-10-29 20:42 |只看該作者
唔理佢幾日, 有需要先擠一點出來, 約一個星期後就會回晒


複式洋房

積分: 445


7#
發表於 11-10-31 10:36 |只看該作者
咁無喂之後係咪就吾再喂得返?


複式洋房

積分: 320


8#
發表於 11-10-31 16:35 |只看該作者
上胎都係由佢回, 無後遺症, 只係回果個星期痛到爆...
My babies: Hayden 4Y8M, Zane 2Y


大宅

積分: 3055

畀面勳章


9#
發表於 11-11-4 03:51 |只看該作者
我都係冇理佢等佢自己回奶,只係頭幾日個胸漲,之後冇野,最後個胸仲要比未有時細c6仲話早知有奶時睇多d
九月媽媽變八月媽媽,OB仔健健康康快d大

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo