跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 686


1#
發表於 11-11-1 11:19 |只看該作者
我囡囡今日返學啦....Daddy Mami走時囡囡喊咗陣....一個小時後pick up 佢老師話佢好快停咗喊. 見佢同老師講晒bye bye, 問佢聽日返學好唔好, 佢又答好...好似幾鍾意返學咁
真安慰

呢度有冇人都係今日第一日返學?


大宅

積分: 1665

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 11-11-1 12:30 |只看該作者

回覆:今日返學啦.........

我阿b 聽日開始返(因為返住一三五先),但得姐姐陪佢,因為爸媽都唔得。。

不過諗住會俾封利是佢。。




男爵府

積分: 6893

畀面勳章


3#
發表於 11-11-1 14:04 |只看該作者

回覆:今日返學啦.........

今日返學感覺好特別,婆婆、父母陪返學應該好開心,不過已經返左學嘅同學仔可能見到我地陪阿仔(其實得我一個入課室),感觸喊起上黎,我覺得唔好意思。個書包仔好重,阿仔咩到差啲向後跌。




男爵府

積分: 7633


4#
發表於 11-11-1 20:45 |只看該作者

引用:今日返學感覺好特別,婆婆、父母陪返學應該

原帖由 CBabeY 於 11-11-01 發表
今日返學感覺好特別,婆婆、父母陪返學應該好開心,不過已經返左學嘅同學仔可能見到我地陪阿仔(其實得我一 ...
好多野拎?





男爵府

積分: 6893

畀面勳章


5#
發表於 11-11-1 21:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CBabeY+於+11-11-01+發表今日

原帖由 wendybruce 於 11-11-01 發表
好多野拎?
返學時唔係好多野,但個書包真係好重。放學賴野,拎好多書返屋企,一個傻婆咁的住阿仔加書包加一袋書加自己手袋




大宅

積分: 4124

畀面勳章


6#
發表於 11-11-3 23:43 |只看該作者
我小朋友都係11月1 號返左學了....佢好開心。
無搵我令到我有失落感....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo