2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2004


1#
發表於 11-11-7 11:35 |只看該作者
唔好意思呀, 想問下有冇人係QE登記呀??

我住深水埗既, 可以去QE登記嘛?要帶D咩文件??

因為我同男友打算出年先結婚, 咁要唔要帶埋佢張身分證/護照去?

我打算17號放假去, 但男友剛好番西班牙兩個星期, 得自己一個人去搞。><"


大宅

積分: 2902


2#
發表於 11-11-7 11:44 |只看該作者
ada0607 發表於 11-11-7 11:35
唔好意思呀, 想問下有冇人係QE登記呀??

我住深水埗既, 可以去QE登記嘛?要帶D咩文件??
深水埗好似係廣華, 而唔係QE喎!

如果去政府醫院登記, 記得office hour時間內帶齊醫生證明, 自己id + 老公id (copy都可以), 地址證明去登記就可以了~


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo