烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


1#
發表於 05-10-21 15:30 |只看該作者

乜嘢牌嘅刀切薯仔唔啜刀

如題,就算把刀很利,切瓜、薯仔都會啜住把刀,請問有冇好介紹。


大宅

積分: 2335


2#
發表於 05-10-21 18:11 |只看該作者

Re: 乜嘢牌嘅刀切薯仔唔啜刀

我有一把專係切粉葛薯仔之類既刀,刀口係据齒形,刀身有幾個圓形凹位係防止啜刀,好耐之前係吉豬島擺promote買。


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


3#
發表於 05-10-21 21:45 |只看該作者

Re: 乜嘢牌嘅刀切薯仔唔啜刀

如果刀鋒有据齒,咁咪唔可以磨,請問會唔會好快唔利?


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


4#
發表於 05-10-22 15:05 |只看該作者

Re: 乜嘢牌嘅刀切薯仔唔啜刀

如題,請告知,thx


翡翠宮

積分: 96836

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 05-10-23 01:27 |只看該作者

Re: 乜嘢牌嘅刀切薯仔唔啜刀

我有一把,係奶奶响台灣買d,真係唔會"痴"住d薯仔,我用咗4年幾都唔駛磨,仲好利.


大宅

積分: 2335


6#
發表於 05-10-23 13:47 |只看該作者

Re: 乜嘢牌嘅刀切薯仔唔啜刀

係唔駛磨架,我用左咁多年都好好用,不過就唔好用黎剢野喎,d齒頓左就無用。
alicemun 寫道:
如果刀鋒有据齒,咁咪唔可以磨,請問會唔會好快唔利?


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


7#
發表於 05-10-23 16:44 |只看該作者

Re: 乜嘢牌嘅刀切薯仔唔啜刀

唔該晒

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo