跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2587


1#
發表於 11-10-18 14:47 |只看該作者
B囡仍然係日夜顛倒,但夜晚佢會瞓個多小時先醒,好過之前喊天光~


大宅

積分: 1621

畀面勳章


2#
發表於 11-10-18 21:33 |只看該作者
回覆 boyceyan 的帖子

我BB呢幾日都幾好~
夜晚果餐大概係1點倒
扭一陣訓覺
佢可以訓到第二朝6-7點


大宅

積分: 3581


3#
發表於 11-10-19 03:41 |只看該作者

回覆:大家的BB睡覺情況如何?

亞b20曰大,好訓得!次次訓起馬3-5個中。如果早左起身,一定係唔夠飽。




大宅

積分: 2587


4#
發表於 11-10-19 17:13 |只看該作者
回覆 happyday2701 的帖子

咁好good wor~


別墅

積分: 776


5#
發表於 11-10-20 16:30 |只看該作者
我個囡除非食得好飽,就可以瞓四至五小時,如果唔係三小時叫一次。


大宅

積分: 2587


6#
發表於 11-10-20 16:42 |只看該作者

回覆:onlytoyou 的帖子

我個女噚晚八點瞓到今朝五點半,終於有一晚安寧啦!希望keep 住啦!




別墅

積分: 776


7#
發表於 11-10-20 16:47 |只看該作者
嘩!瞓咁耐?唔肚餓咩?


大宅

積分: 2587


8#
發表於 11-10-20 19:26 |只看該作者

回覆:onlytoyou 的帖子

當然係瞓住食,十二點同半夜四點!




大宅

積分: 4349


9#
發表於 11-10-21 00:19 |只看該作者

回覆:大家的BB睡覺情況如何?

我b囡夜晚食完11:30餐奶到大概5:00a.m.先喊肚餓,但有時4點幾會喊醒,因為痾咗便便
日頭就瞓得好差,成日都要抱住瞓,一放佢落床仔,隔15分鐘左右就醒,有時仲大喊,我對手累到極




大宅

積分: 2587


10#
發表於 11-10-21 11:57 |只看該作者

回覆:MiViBi 的帖子

我個囡都係,唔瞓就喊要抱,真係日抱夜抱,好難頂!




複式洋房

積分: 135


11#
發表於 11-10-21 16:11 |只看該作者
我個囡就夜晚12點半食尾餐, 食完就瞓到6點左右, 但日頭就瞓得唔好~成日要抱=.=


大宅

積分: 3581


12#
發表於 11-10-21 22:40 |只看該作者

回覆:大家的BB睡覺情況如何?

點解會咁快扭抱架....




複式洋房

積分: 180


13#
發表於 11-10-24 11:48 |只看該作者
本帖最後由 olovelyhk 於 11-10-24 12:01 編輯

我bb仲係日頭訓得好飽, 夜晚唔肯訓! 有時已經搞住佢唔比佢佢訓, 但有時係點搞都搞唔醒, 有時係就算無訓4個鐘, 跟住到食完奶都係唔肯訓, 點都扭夠2-3個鐘先訓! 有咩辦法令佢朝早唔好訓得咁好呢?


複式洋房

積分: 152


14#
發表於 11-10-24 16:08 |只看該作者

回覆:olovelyhk 的帖子

我個B上個星期都好似你B咁..日抖狂瞓..點搞都唔醒..依家有冇咁喇!我係夜晚只係開盞好細嘅燈..話佢知依家係夜晚要瞓教..佢唔瞓..我就俾奶咀佢食住瞓..好快佢會知道..你關燈..關細燈..就係夜晚要瞓教..依家何佢唔駛食奶咀..佢會自己瞓




複式洋房

積分: 152


15#
發表於 11-10-24 16:13 |只看該作者

回覆:olovelyhk 的帖子

持錯..開細燈仔..佢會瞓得安心啲..我半夜起身又資方便睇吓佢..唔駛下下開燈是咁麻煩




複式洋房

積分: 420


16#
發表於 11-10-24 16:41 |只看該作者
我個囡囡好醒訓呀又成日扭計要人抱...我就快要返工啦,,,,真真大問題!!!


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 11-10-24 21:22 |只看該作者
MiViBi 發表於 11-10-21 00:19
我b囡夜晚食完11:30餐奶到大概5:00a.m.先喊肚餓,但有時4點幾會喊醒,因為痾咗便便
日頭就瞓得好 ...

我個b又係噤...

日頭好似唔想瞓/瞓得好差,成日都要抱住瞓,一放佢落床仔即醒就喊


男爵府

積分: 9057

好媽媽勳章


18#
發表於 11-10-24 22:46 |只看該作者

回覆:大家的BB睡覺情況如何?

我個b女都同大家既一樣醒咗就扭抱,不過佢比出世時叻咗既係好多時而家食完十二點餐奶,掃完風放落床仔熄燈就會自己瞓,起碼俾番五個零鐘我地兩老「烚」下,六點多先起身,哈哈!




複式洋房

積分: 180


19#
發表於 11-10-25 13:08 |只看該作者
t86726 發表於 11-10-24 16:08
我個B上個星期都好似你B咁..日抖狂瞓..點搞都唔醒..依家有冇咁喇!我係夜晚只係開盞好細嘅燈..話佢知依家係 ...
係呀!! 呢兩晚終於都要開住盏細廳燈比佢, 等佢訓得安心d囉! 佢呢兩晚都可以食完10:00pm餐奶到第二朝6:00am先食, 不過中途都會醒一兩次, 要拍番佢或者比奶咀佢食, 再訓番囉! 我而家訓練緊佢晚上要隔8個鐘先再有奶食!! 希望佢可以快d戒到夜奶, 等我有得訓啦!


複式洋房

積分: 152


20#
發表於 11-10-25 13:44 |只看該作者

引用:Quote:t86726+發表於+11-10-24+16:08+我個B

原帖由 olovelyhk 於 11-10-25 發表
係呀!! 呢兩晚終於都要開住盏細廳燈比佢, 等佢訓得安心d囉! 佢呢兩晚都可以食完10:00pm餐奶到第二朝6:00am ...
希望你快啲成功啦!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo