懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1389


1#
發表於 11-11-11 15:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1740


2#
發表於 11-11-11 15:40 |只看該作者
如果有99, 媽咪幫手, 就唔駛請啦~

不過都要睇下你99係咪果D 鐘意就幫下, 唔鐘意就唔幫果隻,
我同事個99就係咁, 搞到激死佢咁制~

我無人幫所以要請陪月~


珍珠宮

積分: 35732


3#
發表於 11-11-11 16:02 |只看該作者
我媽咪未退休,就係驚 99 太過雀躍要O黎 "照顧" 我地,所以堅持要請

陪月有呢方面專業知識,99 有O的咩奇怪O野起碼有個人O既意見可以頂一頂~


複式洋房

積分: 249


4#
發表於 11-12-2 18:07 |只看該作者
本帖最後由 yinmelody 於 11-12-3 01:01 編輯

本人請了英姐為陪月員 (電話: 905xxx96), 但發現她:
1. 凡事計較, 例如洗奶瓶, 佢話唔係佢既份內工作
2. 每天買餸錢超過$500, 但買回來的藥材或醬料好多都無用過
3. 每天8小時的工時中, 只幫阿B沖一個涼及餵一餐奶, 其餘的時間都响廚房(盼忙), 阿B哭都唔理, 咁我不如請個廚師, 做也要請個陪月員呢
4. 經常黑面, 語氣及態度都好差, 坐月仲要受佢氣
5.本人因該名英姐的工作態度差, 想提早結束合作關係, 本人巳給予她7個工作天的通知, 結果佢扣起本人巳支付的訂金, 話本人毁約, 叫我可以去勞工署告佢, 但訂金就唔會比返本人

本人在此告誡各位姐妹, 本人好後悔請了這個英姐做陪月員, 但也希望其他姐妹不要中計, 切勿用這個衰人做陪月員



版主示:請勿顯示電話號碼


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo