時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5306


1#
發表於 11-10-16 23:07 |只看該作者
我見到工民黨拉晒banner 話恭喜xxx大律師爭取到賓賓居港權,真係要恭喜咩?我真係覺得成件事好錯loh! 唔該班議員要記住,佢地無得投票比你地ga, 大6人你地又幫,賓賓又幫,但就唔幫香港人,咩世界?




大宅

積分: 1461


2#
發表於 11-10-16 23:38 |只看該作者

回覆:工民黨:你真係覺得幫賓賓win官司係好叻咩?

講得啱,工民黨不知所謂



點評

tabo119    發表於 11-10-19 12:37


男爵府

積分: 7386

BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 11-10-17 01:58 |只看該作者

回覆:工民黨:你真係覺得幫賓賓win官司係好叻咩?

可能佢怕我地投票時會唔小心投錯佢票,要再三提醒我地唔好投佢票呢!



點評

BeBe媽媽  yeah!  發表於 11-10-20 00:13


男爵府

積分: 7610

畀面勳章


4#
發表於 11-10-17 11:18 |只看該作者
我只會投對香港人有益的後選人, 攻民黨,no way


伯爵府

積分: 18964

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-10-17 11:42 |只看該作者
thanks 題一題 , 11月6日我識點投啦 !


大宅

積分: 2614


6#
發表於 11-10-17 12:35 |只看該作者
國之將亡 必有妖孽

點評

唔係化  agree!!  發表於 11-10-19 22:06


大宅

積分: 2215


7#
發表於 11-10-17 12:44 |只看該作者
同意~~ 工民黨不知所謂 !!

bonniehyt 發表於 11-10-16 23:38
講得啱,工民黨不知所謂


男爵府

積分: 5306


8#
發表於 11-10-17 18:03 |只看該作者

回覆:工民黨:你真係覺得幫賓賓win官司係好叻咩?

大家覺唔覺得無人幫香港媽媽出聲,係唔係我地d選票無用?




子爵府

積分: 10379

牛年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-10-19 08:51 |只看該作者
佢地唔志在我地啲選票!
大比 比比 bb 係2月13日出咗世, 體重有3.97kg :-P :-P 2月19日-3.935kg 7月27日-(出咗1隻牙仔下R1)&轉身:扒->平 8月13日-8.360kg](身長67cm; 頭圍43.3cm)(出咗2隻牙仔下R1,L1)&轉身:爬爬-有時縮起個肚 11月27日-8.560kg(上3, 下3)拍手, give me five


大宅

積分: 1920


10#
發表於 11-10-19 09:15 |只看該作者
佢地又黎啦:

菲母子下周覆核 挑戰「通常居港」

http://hk.news.yahoo.com/%E8%8F%B2%E6%AF%8D%E5%AD%90%E4%B8%8B%E5%91%A8%E8%A6%86%E6%A0%B8-%E6%8C%91%E6%88%B0-%E9%80%9A%E5%B8%B8%E5%B1%85%E6%B8%AF-220857591.html


留意
由資深大狀李志喜代表菲籍母子...


真係好憎佢地.呢班不知所謂的大狀.


仲有就係生果報從來都唔會提係邊個大狀打的.

點評

恒心  李志喜就好啦, 生意接住一單又一單!  發表於 11-10-21 17:25
[em: 1 0:]


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 11-10-19 09:17 |只看該作者


侯爵府

積分: 23459

2025勳章蛇年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-10-19 10:05 |只看該作者
本帖最後由 nicksonma 於 11-10-19 10:06 編輯

我都唔明, 佢地懶係好正義咁得罪晒全香港市民係為乜呢? 想顛覆政府?
係咪都反?

咁咪盞益左保皇黨?


男爵府

積分: 7787


13#
發表於 11-10-19 10:12 |只看該作者
本帖最後由 Evan 於 11-10-19 10:15 編輯

佢地係未想所有佢地幫既選票第日都投佢地?

選舉工程?

咁多納稅人既錢,咁樣應該計入選舉經費?


男爵府

積分: 8592


14#
發表於 11-10-19 11:07 |只看該作者
呢班人吃飽冇事做..咪 亂攪啲嘢來繞亂香港


男爵府

積分: 6971

好媽媽勳章


15#
發表於 11-10-19 11:28 |只看該作者
我覺得香港現在的議員好討厭, 不通工民黨,社民聯.. 日嘈夜嘈, 政府講甚麼都唔喏, 開會罵完人掉完野立刻可以收工,佢份幾萬元的人工都好易做, 除撹亂之外, 佢地幫香港人做過甚麼, 唔係話你想怎樣就怎樣, 佢地只係覺得挑戰到政府就好得戚, 現在仲加埋斑人在中環瞓街.. d人咁唔滿意咪鬼係香港住... 樣樣都司法覆核, 浪費交稅人的錢,
現在連D學生都惡過人, 總之恃住"民主"兩個字就惡晒, 如免死金牌, 女神像要放邊就放邊, 警方封路要問准佢..唉


大宅

積分: 1520


16#
發表於 11-10-19 13:19 |只看該作者
點算 ... ???

呢班廢人其實係80後投比佢地多嫁!我老闆D仔咪投佢地囉!!!
話佢地有反對聲音喎 ... 定係"反叛"???

大家睇返依家好激果D示威者咪係80後囉 ><


水晶宮

積分: 68008


17#
發表於 11-10-19 19:50 |只看該作者
妖孽


水晶宮

積分: 68008


18#
發表於 11-10-19 19:51 |只看該作者
mi032280 發表於 11-10-17 18:03
大家覺唔覺得無人幫香港媽媽出聲,係唔係我地d選票無用?
2:30 pm 23/10 修頓球場 幫香港媽媽出聲


男爵府

積分: 5445

玩具勳章


19#
發表於 11-10-19 19:53 |只看該作者

回覆:工民黨:你真係覺得幫賓賓win官司係好叻咩?

好黑會憎!




男爵府

積分: 7549


20#
發表於 11-10-19 20:40 |只看該作者

回覆:工民黨:你真係覺得幫賓賓win官司係好叻咩?

今日又見長毛幫賓賓,真係為港增光!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo