自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9070


1#
發表於 11-11-8 08:17 |只看該作者
尋日我去樂富嘅房屋署做審查,一上到去(嘩!駛唔駛咁多人呀?真係坐無虛席)我第一個感覺係自己返左祖國。

我揾左個極近詢問處嘅位黎坐住等,點知又俾我聽到d野。

有個望落去40歲度鄉音未改嘅呀姐,企喺個詢問處問,內容大約係:
呀姐:(都唔係細聲)我想問下,我可唔可以加戶籍呢?
職員1:(以下對話都係用咪)戶主係你邊位呀?
呀姐:我姑奶。
職員1:唔得架。
呀姐:(開始著火)點解呀,我老公有名喺間屋度架!
職員1:戶主唔係你直系親屬,你唔可以就咁加名架!
呀姐:(著哂火)我老公係戶主個細佬,我點解唔係直系親屬呀?我地喺香港註冊結婚架!
職員1:(依然好有禮貌同佢講)你同你先生當然係直係親屬啦,而戶主同你先生都係直系親屬,但戶主同你唔係丫嘛,所以你咪唔可以就咁加名囉。
呀姐:有冇搞錯呀。(呀姐開始重播著哂火果段)
另一位職員2講:不如你同你先生另外申請啦。(跟住拎份申請書俾呀姐)
呀姐:(開始熄火)哎呀,咁麻煩架。咁要搞幾耐先攞到屋架?
職員2:你先生今年幾歲呀?
呀姐:78歲。
職員2:咁你同你先生可以申請2人家庭,佢呢個年紀會快d架!
呀姐:(熄左火)係呀,即係幾耐呀?
職員2:比正常隊快半年啦!
呀姐:(又開始著火)嘩,你講咁耐都話唔到幾時攞到屋,我咪有排等?我老公而家年紀大呀,我要成日返上去辦証,你做下好心啦!福利署都做好心啦.......我姑奶80幾歲,老公又70幾。佢地要人照顧架......
職員2:不如你問番社工啦,睇下佢地點樣可以幫你.......(走開左)
最後,呀姐就拎住份表走左.......

我等屋都等左好耐啦!邊個做好心幫下我呀!

唉!


子爵府

積分: 14127

熱血勳章


2#
發表於 11-11-8 08:25 |只看該作者


伯爵府

積分: 18950

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 11-11-8 08:29 |只看該作者

回覆:做下好心啦.........

個老公78



點評

topkidsmom  mouth:  發表於 11-11-8 14:41
alicialee1210  mouth:  發表於 11-11-8 14:36
la_source  mouth:  發表於 11-11-8 11:33


珍珠宮

積分: 41157

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 11-11-8 08:38 |只看該作者


侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-11-8 08:41 |只看該作者
咁個呀姐幾大呀?


翡翠宮

積分: 86783


6#
發表於 11-11-8 08:45 |只看該作者

回覆:做下好心啦.........






伯爵府

積分: 18950

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 11-11-8 08:46 |只看該作者

引用:咁個呀姐幾大呀?

原帖由 kkttssng 於 11-11-08 發表
咁個呀姐幾大呀?
40左右




翡翠宮

積分: 86783


8#
發表於 11-11-8 08:46 |只看該作者

回覆:做下好心啦.........

又係一落嚟就想攞福利




男爵府

積分: 7789

畀面勳章


9#
發表於 11-11-8 08:56 |只看該作者

回覆:做下好心啦.........

佢個姑9係户住,佢老公就得個名,一個唔覺意呀姑9行先一步,人地房屋署有權收番間屋,到時咩都無啦!呀姐仲要上去辦証先落到黎!即係未夠7年啦!憑咩加名攞屋呀?嫁個70幾歲嘅老公,一落黎就想快啲攞屋,想下好喇:;pppp:




伯爵府

積分: 18434

BK猜猜猜慶中秋


10#
發表於 11-11-8 09:01 |只看該作者
:;pppp::;pppp:


別墅

積分: 906


11#
發表於 11-11-8 09:05 |只看該作者

回覆:做下好心啦.........

:;pppp::;pppp::;pppp:




瑪瑙宮

積分: 139334

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-11-8 09:10 |只看該作者

回覆:做下好心啦.........

下?佢連香港居民都唔係,加咩名呀




大宅

積分: 3811

畀面勳章


13#
發表於 11-11-8 09:15 |只看該作者

回覆:做下好心啦.........

唔係話我口賤,個大陸婆就係可能驚佢兩老等唔到佢批單程証就仙遊,所以去房屋署博下夾硬黎得得唔得!



點評

topkidsmom  agree  發表於 11-11-8 14:42
alicialee1210  agree  發表於 11-11-8 14:36
小虎妹媽  AGREE  發表於 11-11-8 14:30
180  AGREE  發表於 11-11-8 14:24


伯爵府

積分: 17328

畀面勳章


14#
發表於 11-11-8 09:15 |只看該作者
真係救命....


伯爵府

積分: 17420

畀面勳章


15#
發表於 11-11-8 09:16 |只看該作者
衰D講句佢老公做得佢呀爸

點評

topkidsmom  agree  發表於 11-11-8 14:42
海妮  78/40.....mouth: 做阿爺都得呀  發表於 11-11-8 14:35


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 11-11-8 09:17 |只看該作者

回覆:做下好心啦.........

唉,強國特產,男人上大陸必帶手信!依家香港比佢地帶出禍來了!



點評

topkidsmom  agree  發表於 11-11-8 14:43
alicialee1210  agree  發表於 11-11-8 14:37
pwsmay  agree  發表於 11-11-8 09:50
36日咋...緊張緊張


男爵府

積分: 9070


17#
發表於 11-11-8 11:25 |只看該作者
呢d人擺明落黎攞著數啦!


大宅

積分: 2783


18#
發表於 11-11-8 11:31 |只看該作者

回覆:做下好心啦.........

:;pppp::;pppp:




珍珠宮

積分: 45284


19#
發表於 11-11-8 11:37 |只看該作者
78 :;pppp:


男爵府

積分: 9352

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 親子達人勳章


20#
發表於 11-11-8 11:40 |只看該作者
:;pppp::;pppp:

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo