自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32371


1#
發表於 11-11-8 11:00 |只看該作者
亞女想上畫畫班,但係我搵到的都是for 幾歲嗰啲, 多數3至6嘅, 所以一路都無幫佢報,現在已經十歲, 但係佢依然好想上!


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-11-8 11:04 |只看該作者
吓? 其實我無諗過學野會遲, 想學又有經濟能力就去學囉


象牙宮

積分: 216490


3#
發表於 11-11-8 11:05 |只看該作者
吾遲,最重要有興趣.

點評

alicialee1210    發表於 11-11-8 13:38


珍珠宮

積分: 32371


4#
發表於 11-11-8 11:06 |只看該作者
我意思係無乜班係俾呢啲年齡,係咪3至6歲學係最好?


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-11-8 11:07 |只看該作者
係囉, 邊度會話遲唔遲? 如果我想學, 50歲都搵黎學啦, 唔好講只得10歲~
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


大宅

積分: 2005

畀面勳章


6#
發表於 11-11-8 11:08 |只看該作者
唔遲唔遲! 只要佢想學, 幾多歲都得, 我個女而家都10歲, 仲學緊畫畫&素描....


子爵府

積分: 12952


7#
發表於 11-11-8 11:09 |只看該作者
想學咪去學囉, 邊有分早同遲

點評

pwsmay  agree  發表於 11-11-8 11:32


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-11-8 11:12 |只看該作者
dawnhu 發表於 11-11-8 11:06
我意思係無乜班係俾呢啲年齡,係咪3至6歲學係最好?

社區中心的畫班就多數FOR幼兒。你去搵補習社或畫室果D, 佢地的畫班就FOR小學以上


象牙宮

積分: 213698

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 11-11-8 11:15 |只看該作者
點會無呀? AT LEAST 青年中心都有!


侯爵府

積分: 20878

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 11-11-8 11:17 |只看該作者
有啲畫室係for大個啲嘅小朋友(i.e. 教素描、粉彩、水彩嗰啲)


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 11-11-8 11:18 |只看該作者
我果區都有d分齡上既班, 你睇多幾間先啦


珍珠宮

積分: 32371


12#
發表於 11-11-8 11:28 |只看該作者
好啦,咁我的起心肝去搵吓先, thanks!


男爵府

積分: 7733

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 11-11-8 11:31 |只看該作者
有心就唔怕遲, 你早幫小朋友報, 佢地無心學, SIDE 錢SIDE 時間, 你話有無用.
http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/foi7tnnen341xnsu.png


大宅

積分: 3233


14#
發表於 11-11-8 11:34 |只看該作者

回覆:jnkbb 的帖子

我20歲先上,有興趣就得!




珍珠宮

積分: 30221


15#
發表於 11-11-8 13:33 |只看該作者

回覆:dawnhu 的帖子

我幾十歲都仲想學,年齡唔係問題,要視乎有冇興趣




禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 11-11-8 13:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24792


17#
發表於 11-11-8 13:41 |只看該作者
唔好怕遲,難得有興趣,人生唔係有好多嘢有興趣而又有機會實行。實有d俾大少少小朋友的畫班,你要去揾下。


珍珠宮

積分: 43023

育兒性格勳章 睛靈勳章


18#
發表於 11-11-8 13:43 |只看該作者
我啲同事3X先去學,學咗一年度,畫得好靚呀!


象牙宮

積分: 227985

2024年龍年勳章


19#
發表於 11-11-8 13:50 |只看該作者
dawnhu 發表於 11-11-8 11:00
亞女想上畫畫班,但係我搵到的都是for 幾歲嗰啲, 多數3至6嘅, 所以一路都無幫佢報,現在已經十歲, 但係 ...

小朋友有興趣學即野, 幾時都唔遲。

除非你想要多 d 獎去考中學。


水晶宮

積分: 67215


20#
發表於 11-11-8 14:01 |只看該作者
最緊要佢有興趣自己想學, 幾時起步絕對唔係問題
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo