爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 264


1#
發表於 11-10-28 19:42 |只看該作者
請問知唔知是否有油卡申請? 可平$1·5~1公升? 怎樣申請?thanks


大宅

積分: 1669

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 11-10-28 21:34 |只看該作者
商業電台 – 2小時17分前

中石化明日起一連三日提供折扣,兩種汽油每公升減2.1元,折實價分別是15.42元及14.48元。


大宅

積分: 1276


3#
發表於 11-10-28 23:45 |只看該作者
中石化真係未入過wo,聽說質量ma ma 地,唔知係咪真呢


複式洋房

積分: 264


4#
發表於 11-10-29 19:49 |只看該作者
是否有油卡申請?


男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


5#
發表於 11-10-30 12:57 |只看該作者
我用開SHELL油卡,每升平$1.5
有興趣可以PM本人


男爵府

積分: 6797

認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-10-31 12:47 |只看該作者
silvia_yu 發表於 11-10-30 12:57
我用開SHELL油卡,每升平$1.5
有興趣可以PM本人

hi, can you PM me information ??


大宅

積分: 3869


7#
發表於 11-10-31 16:34 |只看該作者

引用:我用開SHELL油卡,每升平$1.5有興趣可以PM

原帖由 silvia_yu 於 11-10-30 發表
我用開SHELL油卡,每升平$1.5
有興趣可以PM本人
Pls check pm!!



[/ult]


大宅

積分: 4584


8#
發表於 11-11-1 20:58 |只看該作者
silvia_yu 發表於 11-10-30 12:57
我用開SHELL油卡,每升平$1.5
有興趣可以PM本人

Can u PM me the details?


伯爵府

積分: 18964

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-11-1 21:03 |只看該作者
中石化,平時入都平 $2.X 升冇乜驚喜


男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


10#
發表於 11-11-1 23:16 |只看該作者

回覆:入油優惠

已回覆了你們的pm ,please check




男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


11#
發表於 11-11-1 23:18 |只看該作者

回覆:入油優惠

我用個間是月結形式,每個月最後一日截數,月頭寄月結單俾你,每個月25號係你銀行户口自動扣數




男爵府

積分: 8868


12#
發表於 11-11-2 02:32 |只看該作者

引用:我用開SHELL油卡,每升平$1.5有興趣可以PM

原帖由 silvia_yu 於 11-10-30 發表
我用開SHELL油卡,每升平$1.5
有興趣可以PM本人
Pls pm to me, thx





大宅

積分: 3746


13#
發表於 11-11-2 11:09 |只看該作者
silvia_yu,

hi, can you PM me information ??


大宅

積分: 1429


14#
發表於 11-11-2 20:07 |只看該作者
回覆 silvia_yu 的帖子

Please pm me the detail, thx!


大宅

積分: 1185


15#
發表於 11-11-2 20:36 |只看該作者
我用的是-1.6呢~~haha~~


大宅

積分: 3869


16#
發表於 11-11-2 21:41 |只看該作者

引用:我用的是-1.6呢~~haha~~

原帖由 小青蜓 於 11-11-02 發表
我用的是-1.6呢~~haha~~
咁你個間有冇得join呀?



[/ult]


男爵府

積分: 6797

認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-11-2 23:24 |只看該作者
Please PM me thanks


大宅

積分: 1967


18#
發表於 11-11-3 17:41 |只看該作者
-1.6/L Shell card


大宅

積分: 1185


19#
發表於 11-11-3 21:20 |只看該作者
ting2222 發表於 11-11-2 21:41
咁你個間有冇得join呀?
有,呢度我都已經介紹左幾個人用喇,不過係我朋友做既,我只能比佢既e.mail你同佢聯絡,
要就留言我pm你啦~~






大宅

積分: 3869


20#
發表於 11-11-3 21:23 |只看該作者

引用:Quote:ting2222+發表於+11-11-2+21:41+咁你

原帖由 小青蜓 於 11-11-03 發表
有,呢度我都已經介紹左幾個人用喇,不過係我朋友做既,我只能比佢既e.mail你同佢聯絡,
要就留言我pm你啦~ ...
Ok...pls pm me!!



[/ult]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo