懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 9717


1#
發表於 11-12-2 06:50 |只看該作者
我上一胎在廣華生,一切都很好,但聽說現在廣華很曾爆,多了內地人,真的嗎?老公建議我排瑪麗,但我住九龍,覺得過海有d遠。大家可以給些意見嗎?




男爵府

積分: 7779

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-12-2 09:28 |只看該作者
瑪麗,但你住九龍,唔知得唔得.


男爵府

積分: 5835


3#
發表於 11-12-2 10:12 |只看該作者
我都覺得瑪麗少人d服務貼心d, 不過下下過海真係唔方便, 而且生時都幾趕


複式洋房

積分: 215


4#
發表於 11-12-2 10:19 |只看該作者

回覆:廣華定瑪麗好?

我兩胎都廣華生,細b今年五月出世,的確好爆,但係果度生過有信心,你住九龍下下要過海做檢查會好唔方便喎!





男爵府

積分: 8545


5#
發表於 11-12-2 10:46 |只看該作者

回覆:廣華定瑪麗好?

我起瑪麗生完,唔爆,好多牀位剩,b6人不多,姑娘好好,我同其他jm起個到又相處得好好,大家雖然唔識,但走埋一齊又可以好fd咁咩都傾一餐!我生完仍住返k9,我見好多b6生完落6樓住,只係香港人住返9樓(9樓主要係待產,因為6樓太多人),可能9樓的bb唔多,姑娘、阿姐對bb好好,我囝囝又古伶精怪,幫佢沖涼的阿姐特別錫佢。姑娘知我餵奶唔係好得,成日黎個別教我,我好感激佢地!出院都有唔捨得!(呢d係我個人感受)




別墅

積分: 574


6#
發表於 11-12-2 11:20 |只看該作者
我排左廣華明年5月生, 廣華宜家唔收大陸人了哦~


大宅

積分: 2090


7#
發表於 11-12-2 12:24 |只看該作者

回覆:babyjenny123 的帖子

真的嗎!?我都係出年喺廣華生吖!



無lala~做o左龍媽媽~


男爵府

積分: 9717


8#
發表於 11-12-2 12:31 |只看該作者
回覆 小小山 的帖子

我就係兩係都有住址證, 所以睇下邊度生會好些


大宅

積分: 2612


9#
發表於 11-12-2 12:53 |只看該作者

廣華定瑪麗好?

瑪麗都好多大陸人
我朋友上星期生,但佢一早發現水瘤等情況,一早要求開刀的,但瑪麗等到三十八週半才找到醫生做手術
而那裡只有九個產房,常爆




大宅

積分: 2612


10#
發表於 11-12-2 13:02 |只看該作者

廣華定瑪麗好?

我住瑪麗附近,八週book 唔到私家了
索性瑪麗生,
而每次見醫生,都是極年輕的,照超聲波時要向姑娘救教,
三十週才安排我飲糖水,結果高達10,
而見醫生,是位年過七十的伯伯,
他摸我的肚時,手震震
其他媽媽,你們最近在瑪麗及贊育,見過比較資深但又唔太老的醫生嗎?



點評

貪靚媽  香港的公共醫療服務...  發表於 11-12-2 15:45
maaron727  資深又吾老既婦科醫生, 都去左私家做啦...  發表於 11-12-2 13:45


大宅

積分: 4168


11#
發表於 11-12-2 16:13 |只看該作者

回覆:廣華定瑪麗好?

我2年前系瑪麗9樓催生,b6又吾多,醫生同姑娘都好好!下胎一定返去生,而且吾洗申請c6可以陪產



小嵐*要健康快樂咁長大呀!!!


大宅

積分: 2259

陪月勳章


12#
發表於 11-12-2 16:35 |只看該作者
廣華下年唔收非本地孕婦
瑪麗仲收緊


大宅

積分: 2008


13#
發表於 11-12-2 16:58 |只看該作者

回覆:廣華定瑪麗好?

我都係住9龍,泥緊都會係瑪麗生!




子爵府

積分: 10674


14#
發表於 11-12-2 17:01 |只看該作者

回覆:廣華定瑪麗好?

我11月中係瑪麗生左阿b,9樓d姑娘好細心同好有耐性,個個都好好人,生完落左6樓產後房,係床位迫dd,但係姑娘們個個都好好,好老實~呢兩個病房嘅姑娘係我見咁多政府醫院入面最好嘅!




大宅

積分: 2377


15#
發表於 11-12-2 17:12 |只看該作者

回覆:廣華定瑪麗好?

我都住九龍,揀瑪麗。另book左法國,睇情況喺邊度生。




大宅

積分: 3246


16#
發表於 11-12-2 17:25 |只看該作者
純粹係交通角度出發, 今胎第2胎, BB會較快出黎, 如果揀最貴個條西隧過海, 係最繁忙既返工或放工時間, 趕唔趕得切去醫院?


大宅

積分: 1151


17#
發表於 11-12-2 18:06 |只看該作者
kktimtim 發表於 11-12-2 13:02
我住瑪麗附近,八週book 唔到私家了
索性瑪麗生,
而每次見醫生,都是極年輕的,照超聲波時要向姑娘救教,

上周啱啱係瑪麗照完結構, 醫生中年, 好有經驗, 又幾nice. 仲指俾我地睇, 邊度係BB 脊骨, 腿骨, etc...



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo