夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2630


1#
發表於 11-11-7 18:16 |只看該作者
可能啱啱小產幾日,因99一句冇關痛癢說話 ,激起eq低嘅我同佢吵大鑊!




伯爵府

積分: 15877


2#
發表於 11-11-7 18:43 |只看該作者
係唔係有d咁既99? 我個case就係咁lor, 不過我冇吵大鑊.



伯爵府

積分: 18815

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 親子達人勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 11-11-7 18:55 |只看該作者

引用:可能啱啱小產幾日,因99一句冇關痛癢說話+

原帖由 feiyuen 於 11-11-07 發表
可能啱啱小產幾日,因99一句冇關痛癢說話 ,激起eq低嘅我同佢吵大鑊!



...
Take care…保重身體最緊要!




伯爵府

積分: 16331


4#
發表於 11-11-7 20:17 |只看該作者
從來99就唔係最大嘅問題,個老公至係.


瑪瑙宮

積分: 139710


5#
發表於 11-11-7 20:55 |只看該作者
呢 d 99 超級霸道, 比我會勢不兩立, 大家都係女人, 唔使咁下話.


禁止發言

積分: 16954


6#
發表於 11-11-7 21:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


7#
發表於 11-11-7 21:18 |只看該作者
女人何苦為難女人呢!


大宅

積分: 2630


8#
發表於 11-11-7 21:25 |只看該作者

回覆:係咪有d 99 同新抱吵大鑊,最後叫個仔離婚休妻

好彩老公唔愚孝得曬!
老公都叫我唔好咁計較佢阿媽d說話!
佢剩係想我同佢一生一世!
佢唔會理佢阿媽!
我阿爸都話我有唔啱!
但我99就大支野!
同住真係好麻煩!




大宅

積分: 2005

畀面勳章


9#
發表於 11-11-7 22:21 |只看該作者

回覆:係咪有d 99 同新抱吵大鑊,最後叫個仔離婚休妻

我99之前都係咁,因為某些事,不斷思想教育,疲勞轟炸我C6, 佢怕左佢阿媽就黎嘈我,搞到我地兩個日嘈夜嘈。最終我頂唔順,問C6, 你阿媽變態嫁?係咪想我地兩公婆嘈到離婚佢先安樂,我同老公講我去當面問佢,如果佢話係、我即刻同你離婚(唔恨呢頭家)。如果唔係,叫佢以後唔好咁多野講。我同我老公講完呢番話就離家出走左,之後我老公就唔敢啦!




大宅

積分: 2467


10#
發表於 11-11-8 00:17 |只看該作者

回覆:係咪有d 99 同新抱吵大鑊,最後叫個仔離婚休妻

唔會!但係你老公夾在中間會唔開心,慢慢兩公婆感情變差,第三者有機可乘!忍下啦。你老公知你忍佢媽,會好感動,仲對你更好。




複式洋房

積分: 270


11#
發表於 11-11-8 02:07 |只看該作者
add oil


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


12#
發表於 11-11-13 22:04 |只看該作者
就吓啦


大宅

積分: 1041


13#
發表於 11-11-14 09:54 |只看該作者
UPSET


大宅

積分: 2630


14#
發表於 11-11-14 16:16 |只看該作者

引用:就吓啦

原帖由 ylc1015 於 11-11-13 發表
就吓啦
唔係冇就過,事實上99係一個講野唔經大腦嘅人!鍾意講就講!覺得我高攀佢個仔,




複式洋房

積分: 216


15#
發表於 11-11-14 16:22 |只看該作者

回覆:係咪有d 99 同新抱吵大鑊,最後叫個仔離婚休妻

你奶奶係咪比佢奶奶咁對過~所以好似報仇咁報喺你 身上呀~~




大宅

積分: 2630


16#
發表於 11-11-14 17:56 |只看該作者

引用:你奶奶係咪比佢奶奶咁對過~所以好似報仇咁

原帖由 Gas爐 於 11-11-14 發表
你奶奶係咪比佢奶奶咁對過~所以好似報仇咁報喺你 身上呀~~
佢從來冇同99相處過!所以唔會感受到做人新抱嘅難處!




大宅

積分: 2630


17#
發表於 11-11-14 17:58 |只看該作者

回覆:係咪有d 99 同新抱吵大鑊,最後叫個仔離婚休妻

佢話佢係屋企要 d仔女點就點!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo