夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3232


1#
發表於 11-11-11 19:49 |只看該作者
由於BB夜晚好醒瞓,兩公婆要輪流湊佢,所以之前協議好要對方第日唔駛返工,先可以同朋友出街。。。。。。。。。。。。今晚C6開會至9:00,我聽日要返工,昨晚叫佢開完會就返。點知頭先打嚟問我聽日駛唔駛返工,我話之前咪講咗要囉,佢話ok, 我問佢做咩,佢話上司提議成班同事開完會去食飯,既然我要返工,佢就唔去,我只好無奈地叫佢照去。。。。。。。。。我知成班同事去食飯冇理由得你一個唔去,但我真係唔開心,近幾日我成日見暈,好累,佢係知嘅,今晚仲要我一個人湊女,唔知幾點先有得瞓!最重要係,今日111111,可能我低能,我唔想好似而家咁一個人捱飯盒,我想C6至少十二點前陪吓我,一陣都好吖。




男爵府

積分: 8410


2#
發表於 11-11-11 19:52 |只看該作者

回覆:肥豬豆豆 的帖子

唔緊要啦,只要佢對你好,每日都係特別曰子



點評

la_source  yes  發表於 11-11-12 01:18
chocoling  AGREE  發表於 11-11-11 23:40
cissie  agree  發表於 11-11-11 20:23


大宅

積分: 1646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


3#
發表於 11-11-11 19:57 |只看該作者

引用:唔緊要啦,只要佢對你好,每日都係特別曰子

原帖由 Momo99 於 11-11-11 發表
唔緊要啦,只要佢對你好,每日都係特別曰子
Totally agree!!!!!!




大宅

積分: 2133


4#
發表於 11-11-11 20:50 |只看該作者
佢都話左唔去..你又要叫佢去..
人地去左你又唔開心
即係想點

點評

carolizaton    發表於 11-11-12 12:08


男爵府

積分: 7181


5#
發表於 11-11-11 20:57 |只看該作者

回覆:今日11111咁特別嘅日子,C6唔陪我。

111111




珍珠宮

積分: 45284


6#
發表於 11-11-11 21:15 |只看該作者
唉....咁你又比佢去,e+自已又唔開心


水晶宮

積分: 67993


7#
發表於 11-11-11 22:01 |只看該作者
肥豬豆豆 發表於 11-11-11 19:49
由於BB夜晚好醒瞓,兩公婆要輪流湊佢,所以之前協議好要對方第日唔駛返工,先可以同朋友出街。。。。。。。 ...

你咁做咪自己拎黎唔開心囉. 你比左個氹你老公踩, 而佢仲未知. 如果你老公, 好似你咁做相同既事, 對別人講相同既野, 你會唔會 ?
天空之城, 快樂之地


大宅

積分: 1503


8#
發表於 11-11-11 22:08 |只看該作者

多數女人都口是心非嫁啦 ... 大家都係女人,明喎!
但日子流流長, 耐左好易抑鬱症。

試想想現在你C6有工返,你地又有個可愛小寶貝,人生充滿希望!
如果佢失業又搵唔到野做, 2公婆日日為錢嘈 ...
111111?特別日子?? 乜你重想見到佢咩???


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


9#
發表於 11-11-11 22:10 |只看該作者


禁止訪問

積分: 67964


10#
發表於 11-11-11 22:16 |只看該作者

回覆:今日11111咁特別嘅日子,C6唔陪我。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


11#
發表於 11-11-11 22:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 125


12#
發表於 11-11-11 22:46 |只看該作者
我都覺得今日冇咩特別


侯爵府

積分: 23500


13#
發表於 11-11-11 23:25 |只看該作者
每一日都係唯一架啦,今日真係無咩特別喎.

點評

pattonwong  同意~  發表於 11-11-12 00:34


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


14#
發表於 11-11-11 23:35 |只看該作者

回覆:肥豬豆豆 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3475


15#
發表於 11-11-11 23:41 |只看該作者
想太多了
開心就行了
日日都特別


大宅

積分: 3232


16#
發表於 11-11-11 23:56 |只看該作者

回覆:今日11111咁特別嘅日子,C6唔陪我。

謝謝各位提點,我唔應該自己攞嚟唔開心。C6趕得及12點前返嚟陪我,太好啦。




公爵府

積分: 25065


17#
發表於 11-11-12 00:00 |只看該作者
傻豬,下次唔好搞到自己唔開心~快d叫你honey啜返你啦~


複式洋房

積分: 345


18#
發表於 11-11-12 02:12 |只看該作者
回覆 Barfi 的帖子

AGREE
Smile - Ming Ming


伯爵府

積分: 16331


19#
發表於 11-11-12 10:45 |只看該作者
我e+先明白"放下 自在"呢句話真係好大嘅智慧.
咁小嘅事都有得唔開心,做人真係會好辛苦.


大宅

積分: 1459


20#
發表於 11-11-12 11:09 |只看該作者

回覆:今日11111咁特別嘅日子,C6唔陪我。

又係你叫佢去既,轉頭又喺度怨!你想佢111111陪下你,你咪講囉!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo