烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9307

醒目開學勳章


1#
發表於 05-10-16 18:59 |只看該作者

請教買牛柳

我想買牛柳, 之前會到大間超市買, 不過唔太方便, 請問街市牛肉檔有賣嗎? 係唔係都叫牛柳. 買$10-15可以嗎? 因我多到超市買肉(明碼實價), 但就近這間冇牛柳賣.而街市買肉多數會比佢迫你買多10-20%, 你地會唔會呢?


子爵府

積分: 13015

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 05-10-16 19:01 |只看該作者

Re: 請教買牛柳

我成日去街市買牛柳炒架!
$10都得
我多數買$20先夠我一家4口


子爵府

積分: 12659


3#
發表於 05-10-16 21:23 |只看該作者

Re: 請教買牛柳

ng 寫道:
我想買牛柳, 之前會到大間超市買, 不過唔太方便, 請問街市牛肉檔有賣嗎? 係唔係都叫牛柳. 買$10-15可以嗎? 因我多到超市買肉(明碼實價), 但就近這間冇牛柳賣.而街市買肉多數會比佢迫你買多10-20%, 你地會唔會呢?

街市有架,但要睇清楚d,要側邊有少少肥肉痴住個隻至係最淋架,另外一隻無咁淋的,通常買15蚊佢地都會切多少少,問17蚊ok,咁實話ok架啦
[size=large]Honney的美食廣場<b><font size="medium"><font color="CC9933">Honney & Monogram 私房菜


大宅

積分: 2828


4#
發表於 05-10-17 00:01 |只看該作者

Re: 請教買牛柳

我以前次次買牛肉都係:唔該,我要$15牛柳
有時會叫佢切埋,但係整完之後,有10次,7次都唔淋
之後去買牛肉就會話:語該,我要$15牛肉,要淋的
然後,次次食親都真係好淋
我係見到其他師奶買牛肉時都係咁樣叫學番黎
你下次去街市買牛肉可以試下呢2種方法
睇下邊次佢會比d淋牛肉你


男爵府

積分: 9307

醒目開學勳章


5#
發表於 05-10-17 01:08 |只看該作者

Re: 請教買牛柳

多謝各位, 等我去買下先. :lol:


伯爵府

積分: 15793


6#
發表於 05-10-19 23:34 |只看該作者

Re: 請教買牛柳

我 次次都係話, 唔該$10牛柳邊, 牛柳邊就係有小小白色肥肉, 好淋嘅.
賣肉刀法好准嘅, 一刀落去就$10 , 只有幾次多小小, $12, 都唔介意啦.


琥珀宮

積分: 150437

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 05-10-20 12:39 |只看該作者

Re: 請教買牛柳

我次次買$20或$30佢地都無收多, 唔同買豬肉
我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


8#
發表於 05-10-23 17:40 |只看該作者

Re: 請教買牛柳

每次買15元,就夠啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo