親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10932

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 11-9-19 18:49 |只看該作者
想問下,依家去長隆,住邊間會平D??

我2年前住過駿粵...請問最近有冇人住過???


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 11-9-19 19:06 |只看該作者
祈福抵, 近食街, 又有足浴


別墅

積分: 545


3#
發表於 11-9-19 20:09 |只看該作者
祈福酒店都唔錯
祈福活力公寓仲抵 (仲有房有廳), 不過要係祈福駁車


別墅

積分: 880


4#
發表於 11-9-19 21:38 |只看該作者
回覆 kv3603 的帖子

我有套票可轉讓至年底。


子爵府

積分: 10932

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-9-19 23:12 |只看該作者

回覆:kitbebe 的帖子

想問祈福乾淨嘛?你有無去過clubhouse??係咪有車係碼頭接架?




瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 11-9-20 13:09 |只看該作者
本帖最後由 kitbebe 於 11-9-20 13:11 編輯

回覆 dailings 的帖子

酒店全部房新裝修過, 幾乾淨架, 我通常坐直通巴士上去, 唔知碼頭有冇車去. clubhouse有泳池, 大型波波池, 好o岩小朋友玩


子爵府

積分: 10932

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 11-9-20 16:46 |只看該作者
本帖最後由 dailings 於 11-9-20 16:47 編輯

回覆 kitbebe 的帖子

因為我地有9大5小呀...所以都有打算租祈福...
但請問祈福入面雜唔雜架??我有朋支擔心夜晚會有小偷

同埋想請問你係邊間訂架??


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 11-9-20 17:03 |只看該作者
我唔覺得雜喎, 係網上訂架(I-WING ON) 去到check in 先比visa card好方便


大宅

積分: 2124

環保接龍勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-9-22 01:05 |只看該作者
我剛今天係祈福酒店回來,4日3夜$480(人仔)X3=$1440(人仔)高级豪華房,好新剛裝修完,我2大2小,加一張BB床都免費,我要一張大床,好大張,包泳池,蒸氣浴,每晚房1個早歺,後面食街,去長隆又方便,巴士站10B/10A(人仔)$2到總站 (漢溪長隆)行過對面就係長隆啦!我係517綱訂,不個祈福酒店有個套票都好底,1,豪華房一晚2,自助早夕2位3,晚歺2位4,恆温池,水上樂园,桑拿5,果盘一份6,标准沐足两小時,及送高级客房一晚都係$688(人仔)做到12/31/2011,最好自己打去祈福酒店訂


大宅

積分: 4075


10#
發表於 11-9-23 15:33 |只看該作者
回覆 mandyli4807 的帖子

請問你搭咩車上去ar??? 係咪直通巴士?? 如果搭直通巴士係祈福邊到落ga??? 因為睇過祁福個地圖都幾大下... 搵唔到酒店位置,淨係見有渡假村... tks tks!


大宅

積分: 2588


11#
發表於 11-9-24 15:16 |只看該作者
我有3張直通巴去祈福新村,原價$80/張,現售$70/張,到期日7/2012,有興趣請pm留電話。


http://www.wingleetravel.com.hk/company02.htm




大宅

積分: 2124

環保接龍勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-9-25 23:11 |只看該作者
回覆 marie2008 的帖子

我係荃灣千色店上車,我坐直通巴好方便,坐到總站祈福落車,酒店就係最咗邊,好易找,剛係食街前面,全部車都係巴士總站上客及回港.


大宅

積分: 4343


13#
發表於 11-9-26 09:58 |只看該作者
本帖最後由 eemother 於 11-9-27 09:20 編輯

回覆 mandyli4807 的帖子

我有祁福酒店雙人高級客房一晚出讓hk$ 300 無早餐, 己包消費稅, 入住一晚, 不用付任何費用

10月23日到期 , 星期五六 都入住得,( 除香港公眾假期, 及秋交會)


大宅

積分: 4075


14#
發表於 11-9-26 10:07 |只看該作者
我住tko, 得7:25 一班車... miss 咗咪大鑊...


大宅

積分: 1089


15#
發表於 11-9-27 12:36 |只看該作者

回覆:marie2008 的帖子

你落旺角太子搭啦,密好多,遇上假期最好之前買定車票,有劃位架!
回程就易買好多,你去到祈福落車時順便睇定返hk既班次先再買都ok




別墅

積分: 714


16#
發表於 11-9-27 13:39 |只看該作者
回覆 dailings 的帖子

如果你地咁多人, 可以租祈福入鬲果D別墅住


子爵府

積分: 10932

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 11-9-27 16:26 |只看該作者

回覆:cath_cath 的帖子

我地依家係諗住租別墅,你有無租過?




禁止訪問

積分: 3049


18#
發表於 11-11-24 16:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3049


19#
發表於 11-11-24 16:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 11-11-24 20:20 |只看該作者
本帖最後由 波子 於 11-11-24 20:21 編輯
sosandyso 發表於 11-11-24 16:06
請問可唔可以提供祈福酒店個網址, 因我在雅虎查, 見到有好多間不同祈福酒店訂,都唔知邊間係.... ...

http://www.etrip86.com/

之前有媽咪介紹經呢間訂, 我剛聯絡左佢地訂祈福渡假公寓, 2房洋房(800呎), $350/晚(星期六), 平日就$300/晚.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo