懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2090


1#
發表於 11-11-29 14:39 |只看該作者
以前都唔會咁㗎!而家心血少...上次我同事唔知搞咩,嘭一聲!我會嚇到彈起!可能個人敏感咗?有無人都係咁?



無lala~做o左龍媽媽~


大宅

積分: 3141


2#
發表於 11-11-29 14:52 |只看該作者
係喎~ 突然有D聲都嚇得我個心離一離咁~


大宅

積分: 2145


3#
發表於 11-11-29 15:05 |只看該作者

回覆:你哋覺唔覺有咗之後好易嚇親?

係啊!同埋以前睇恐怖野都無問題,而家tv有小小血腥、暴力、恐怖、都唔得,自動好嘔心,好怕睇到同聽到!我連而家tv成日有個廣告,係話要捐款給非洲小朋友(播好多可憐的黑人小朋友,zoom到好近),都好不安!




別墅

積分: 531

畀面勳章


4#
發表於 11-11-29 15:08 |只看該作者
係架..有左的確會細膽左...
我都係咁架...未有之前睇幾血腥幾恐怖都唔會怕...
有左之後就唔得啦...睇睇下都想嘔...


大宅

積分: 1135


5#
發表於 11-11-29 15:29 |只看該作者
Sausauyeung 發表於 11-11-29 14:52
係喎~ 突然有D聲都嚇得我個心離一離咁~

我都係咁呀~~


水晶宮

積分: 64108


6#
發表於 11-11-29 15:33 |只看該作者
唔覺, 但如果覺得自己身體唔舒服會神經質少少, 怕bb有事


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


7#
發表於 11-11-29 15:44 |只看該作者


男爵府

積分: 9177


8#
發表於 11-11-29 15:51 |只看該作者
我都覺啊,以前無咁易嚇親~衣家有人係背後叫我都嚇親(日光日白)...吾知點解...


大宅

積分: 1265


9#
發表於 11-11-29 15:56 |只看該作者
睇電視突然有野彈出黎都嚇到尖叫呀!
唔係鬼片唔係恐怖片喎~~係普通電視劇集…


男爵府

積分: 6343


10#
發表於 11-11-29 18:34 |只看該作者

回覆:Sausauyeung 的帖子

我都係




別墅

積分: 728


11#
發表於 11-11-29 18:44 |只看該作者

回覆:你哋覺唔覺有咗之後好易嚇親?

係咼!之前玩機動遊戲咩都得!依家搭車落斜都會驚




別墅

積分: 558


12#
發表於 11-11-29 18:49 |只看該作者
個人的確係細膽左,少少事都會驚一餐


男爵府

積分: 6690


13#
發表於 11-11-29 19:59 |只看該作者

回覆:你哋覺唔覺有咗之後好易嚇親?

我都係,好易嚇親,又好易吾開心。




複式洋房

積分: 340


14#
發表於 11-11-29 20:10 |只看該作者

回覆:maaron727 的帖子

我有呀~好少事毛lala都比人嚇親




男爵府

積分: 6327


15#
發表於 11-11-29 20:14 |只看該作者

回覆:你哋覺唔覺有咗之後好易嚇親?

覺得,心血少




大宅

積分: 1382


16#
發表於 11-11-29 20:25 |只看該作者

你哋覺唔覺有咗之後好易嚇親?

係呀係呀!突之間有人大聲d,我個心都會跳左出來.




大宅

積分: 2090


17#
發表於 11-11-29 20:41 |只看該作者

回覆:你哋覺唔覺有咗之後好易嚇親?

哦!原來大家都會嘅!我仲以為自己唔正常!



無lala~做o左龍媽媽~


男爵府

積分: 7063

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 2016畫展勳章


18#
發表於 11-11-29 20:46 |只看該作者

回覆:你哋覺唔覺有咗之後好易嚇親?

覺呀!




男爵府

積分: 8410


19#
發表於 11-11-29 22:30 |只看該作者

回覆:Maybcity 的帖子

係咪有左會敏感d呢除左小小野就驚之外,仲郁d就喊、感動,發脾氣




別墅

積分: 528


20#
發表於 11-11-29 22:36 |只看該作者

回覆:你哋覺唔覺有咗之後好易嚇親?

我記得第一次有個陣..我本身好驚蜈蚣..個陣我見到一次..驚到差d暈左..未試過咁驚..但係個次有我係小產左




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo