烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


琥珀宮

積分: 196696

畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


1#
發表於 11-11-18 11:21 |只看該作者
心思思...想今晚整生炒燸米飯...不過係咪要浸米先嫁 ?

我放工返去先準備.....最快浸幾耐就可以炒呢 ?

另外....平時c6 食好多飯....一餐連埋我要煮3殼珍珠米....咁燸米要浸幾多殼呢 ?
應當一無掛慮,只要凡事藉着禱告、祈求和感謝,將你們所要的告訴上帝。
上帝所賜那超越人所能了解的平安(註),必在基督耶穌裏,保守你們的心懷意念。


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


2#
發表於 11-11-18 11:40 |只看該作者
yfceo 發表於 11-11-18 11:21
心思思...想今晚整生炒燸米飯...不過係咪要浸米先嫁 ?

我放工返去先準備.....最快浸幾耐就可以炒呢 ?



其實好多人有唔同浸米時間..... 我自己一般浸 OVER 8小時 ,
如過你放工後才有時間 , 不如時下早一晚買定糯米 , 早上臨出門前落水浸定.... 晚上一回家就可隨時煮


2個人1餐其實半斤糯米點都夠 , 因糯米同白米唔同 , 好"滯" ....


或者我呢個食譜可以一試.... 其實我D朋友試過話真係好易做而且成功架

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4381362
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


琥珀宮

積分: 196696

畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 11-11-18 12:09 |只看該作者
seaheart88 發表於 11-11-18 11:40
其實好多人有唔同浸米時間..... 我自己一般浸 OVER 8小時 ,
如過你放工後才有時間 , 不如時下早一晚買 ...

thx 呀...原來真係要浸咁耐....

睇怕要等放假先整到.....

呵呵..我就係睇左你地 d post 先心思思想自己整...thx
應當一無掛慮,只要凡事藉着禱告、祈求和感謝,將你們所要的告訴上帝。
上帝所賜那超越人所能了解的平安(註),必在基督耶穌裏,保守你們的心懷意念。


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


4#
發表於 11-11-18 12:17 |只看該作者

引用:Quote:seaheart88+發表於+11-11-18+11:40+

原帖由 yfceo 於 11-11-18 發表
thx 呀...原來真係要浸咁耐....

睇怕要等放假先整到.....
前幾天仲有一個糯米反食譜,是可即時可炒。不用時間浸,但我覺得不能一粒粒企身,感覺比較wet.

但趕時間可一試!




喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo