立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 196696
瑪瑙宮
積分: 129449
yfceo 發表於 11-11-18 11:21 心思思...想今晚整生炒燸米飯...不過係咪要浸米先嫁 ? 我放工返去先準備.....最快浸幾耐就可以炒呢 ?
seaheart88 發表於 11-11-18 11:40 其實好多人有唔同浸米時間..... 我自己一般浸 OVER 8小時 , 如過你放工後才有時間 , 不如時下早一晚買 ...
原帖由 yfceo 於 11-11-18 發表 thx 呀...原來真係要浸咁耐.... 睇怕要等放假先整到.....
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy