潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 154


1#
發表於 11-11-18 18:41 |只看該作者
本帖最後由 agnes0414 於 11-11-19 00:31 編輯

我有一隻心愛毛公仔係白色既,之前拎去樓下D洗衣店都係DRY CLEAN,所以始終都係唔白,最近拎左佢一齊去

完旅行,諗住搵間有名譽D既洗衣店洗,最後就搵左--JEEXXX OF BELGRAVIA.我拎去之前仲打比佢問佢會點洗[因為我好愛惜個公仔,同埋唔會買得返]佢都答得好專業,咁我就好有信心咁拎左比佢地[跑馬地個間],佢仲話要去到工場比個度既人TEAT左先知會點洗.咁我都無所謂啦,因為我比得佢地洗就信佢地.



兩個星期後既今日,我去左CWB拎[我係比跑馬地收既之前],去到問下佢地點洗,個女人就答我唔知,咁我就算啦,都洗完返黎啦,個女人一找出黎個公仔已經放左係個SHOPPING BAG到,咁我就話拎出黎CHECK下先...............................



一拎出黎個一刻,我真係O哂

................我真係唔認得個公仔LAW.....我真係忍唔住講話個公仔走哂樣,一邊眼成條線走左出黎都唔止仲成隻眼突左出黎,個頭型走哂樣,個女人剩係度話唔係佢呢到收,佢又無見過個公仔............我心諗係你收又點呀,你都唔會記得啦,仲問我返唔返過去跑馬地個邊,我真係想到

佢,之後佢打過去跑馬地,又話打去工場問,個刻我好無奈,我打比我C6同佢講,個刻我真係忍唔住喊左出黎

,個女人仲比個電話我叫我同跑馬地個邊講

,我話唔想講,講黎都多餘..我只係同個女人講對佢地真係好失望,就拎返隻公仔走左...................




我諗未必有好多人好似我咁唔好彩...但我絕對唔會再拎任何野去洗


呢件事教左我,原來貴同專業唔一定係好,平唔一定差...............但係代價太大...................



伯爵府

積分: 15123

畀面勳章


2#
發表於 11-11-18 23:01 |只看該作者
我都試過呢D慘痛經歷,個老細仲好寸話張單寫明有咩問題唔負責


男爵府

積分: 6040


3#
發表於 11-11-19 02:48 |只看該作者
Poor you...


伯爵府

積分: 19764

2018復活節勳章 畀面勳章 親子達人勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 11-11-19 11:17 |只看該作者
so sad..
咁你而家點處理個公仔呀~??


伯爵府

積分: 17348

陪月勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-11-19 11:57 |只看該作者

回覆:一次JEEXXX OF BELGRAVIA[洗衣店]慘痛經歷,請耐心睇...

嗰間洗衣舖好衰丫




珍珠宮

積分: 43776


6#
發表於 11-11-19 13:07 |只看該作者
真係慘囉~~


民房

積分: 16


7#
發表於 11-11-19 23:22 |只看該作者
我無耐之前拎左我個粉紅色羊皮chanel 袋去做coating,點知拎袋既時候,發現因為佢地不小心既問題,將我個原來condition 好好既cc 袋攪到入面內層花哂,好多金屬鍊既印係上面,好慘!

之後同佢地講,佢地話會拎去工場睇下可唔可以補救。點知隔左幾日之後打黎竟然話,個袋從來都無問題,佢地無整花過。激死!!!!!!!!



pakyin1108 & peggy媽咪
你地既慘痛經歷又係點呀?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo