自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


子爵府

積分: 10534


1#
發表於 12-1-7 09:43 |只看該作者
請問有冇聽過呢D CASE 呢??

點評

961123    發表於 12-1-7 12:07


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-1-7 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7520


3#
發表於 12-1-7 11:34 |只看該作者
我爸爸都有瘤,醫生說只有半年命,他有做化療,但做化療是好辛苦,不可以享愛世界,最後都是半年離間世界,但我朋友的爸爸都有瘤,醫生說只有3個月命,他什麼都不做,但可以到他想到的地方,行得走得,最後都是3個月離間世界,做電療和化療是好辛苦。

點評

YolandaTam  同意!如果係第四期都係唔好做電療化療啦,唔好再增加不必要嘅痛苦.  發表於 12-1-7 16:01


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


4#
發表於 12-1-7 11:43 |只看該作者

回覆:爸爸確診三,四期腸癌, 由於個瘤比較大, 醫生建議做咗電療先

朱建華醫生,腸科權威
Must ask him the opinion

Bless you daddy





子爵府

積分: 10534


5#
發表於 12-1-7 13:58 |只看該作者
我已book 了朱建華醫生,星期二見佢,慶幸既係未擴散,我知朱醫生出名唔洗帶袋,家父如果要佢帶袋帶一世,佢寧願唔做


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


6#
發表於 12-1-7 14:33 |只看該作者

引用:我已book+了朱建華醫生,星期二見佢,慶幸

原帖由 kaiyui_BB 於 12-01-07 發表
我已book 了朱建華醫生,星期二見佢,慶幸既係未擴散,我知朱醫生出名唔洗帶袋,家父如果要佢帶袋帶一世, ...
朱醫生超強,佢一定幫到你爸爸



禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


侯爵府

積分: 23167


7#
發表於 12-1-7 15:58 |只看該作者
kaiyui_BB 發表於 12-1-7 13:58
我已book 了朱建華醫生,星期二見佢,慶幸既係未擴散,我知朱醫生出名唔洗帶袋,家父如果要佢帶袋帶一世, ...

根據定義, 第三期係擴散到附近淋巴, 第四期係遠端擴散wo(通常係肺)...你爸爸係咪都係早期咋?

我阿爸都係腸癌, 第一二期之間, 結果都係要帶袋. 要唔要帶袋除咗決定於個瘤嘅大細, 仲有位置, 我阿爸個瘤就係近肛門, 所以要全部切除. 唔切都得, 不過好易翻發.

點評

carmen111  家母情況和令尊一樣!!  發表於 12-1-10 21:42


子爵府

積分: 10534


8#
發表於 12-1-7 17:02 |只看該作者
但係照左磁力共振,電腦掃描,照直睇腸后,話未擴散,不過個瘤有3.8cm大,呢樣係我最擔心既, 希望星期二見完朱醫生后,比到個好消息我啦! 不過今早同朱醫生個姑娘傾過,多謝佢咁有耐性咁答我問題。唔似得"正苦":;pppp:


男爵府

積分: 7531


9#
發表於 12-1-7 17:06 |只看該作者
本帖最後由 jackco-mami 於 12-1-7 17:19 編輯

回覆 kaiyui_BB 的帖子

我媽媽當年都係第三,四期....直腸癌,知道即book私家醫生割腸唔使整造口,但唔好彩嘅係已鄺散咗去肝,即時又再用好似針拮入去肝入面好似燒焊咁嘅燒死d癌細胞,接著就再做化療....佢都好辛苦好痛醫咗一年都係戰勝唔到....但佢都好落觀常常都叫我唔好擔心唔好喊...其實一年佢已賺咗,我們唯有陪多d佢,到最尾見佢痛得咁辛苦都想佢快d走唔好再受折磨.....
樓主爸爸可能個瘤比較大, 醫生建議佢做咗電療先縮小個瘤至做手術,是嗎?? 但真係要同時間兢賽....最好嘅係真的要陪伴佢多d,令佢開心番多d,因真係會好辛苦......我確切感受到"子欲養兒親不在".....


男爵府

積分: 7723


10#
發表於 12-1-7 17:08 |只看該作者
kaiyui_BB 發表於 12-1-7 09:43
請問有冇聽過呢D CASE 呢??
我62係11 年前(好似宥70yrs)都係腸癌3期尾,4期頭,但佢好彩,醫生即刻同佢排快期做手術,割出黎成個網球咁大,之後做電療化療,而家........謝天謝地感謝主,佢身體健康,好好精神!
希望你爸爸都好似我62咁,好快康復

點評

kaiyui_BB  你睇政府/私家?? 同埋係咪未擴散呀??  發表於 12-1-7 22:30


珊瑚宮

積分: 112220

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


11#
發表於 12-1-7 17:15 |只看該作者
我奶奶2年前就係肺癌4期,仲係復發,當時醫生可能都話唔會長命,約半年到,但2年後即今日我奶奶精神仲好好,仲健左,暫活左2年喇,我都得賺左,當然期間佢都仲有keep做化療喇,但當時醫生咁講真係有心理準備,而家佢精神都好好,好感恩,所以樓主唔好灰心,有時醫生話幾多年命作個參考好。未必一定醫生話幾多年就幾多年,我奶奶就係一個好例子!

當然明天的事無人知,但佢能活到今天真係賺左好多喇,希望會再有奇積喇!


伯爵府

積分: 15080


12#
發表於 12-1-7 17:21 |只看該作者

林哲玄醫生(腸胃外科)
彌敦道639號雅蘭中心8樓8??室
2399 7802(需要預約)


他很細心、有愛心、收費合理、是一位仁心仁術的大國手。

2005年我的家人患了癌症第四期,多個私家醫院的名醫看過病歷後都不敢替我家人動腸臟手術,說很大機會失敗,只好等……我們都傷心透頂,只有他很有信心地替我們分析、並且願意替我家人動手術,在手術前一天,我們還是猶豫,他一點都不介意,非常大方,而且說如果我們想取消手術,是沒有問題的,不過他有信心,我們最後決定相信他,結果我的家人存活至今,他真是我家的恩人,我們還送他一個感謝牌呢!

點評

kaiyui_BB  多謝你意見! 我已BOOK 了星期二睇朱建華醫生, 希望佢真係幫到我爸爸啦!!  發表於 12-1-7 21:58


男爵府

積分: 7723


13#
發表於 12-1-8 13:43 |只看該作者
本帖最後由 Leomummy 於 12-1-8 13:43 編輯
kaiyui_BB 發表於 12-1-7 09:43
請問有冇聽過呢D CASE 呢??

我62本來睇私家,叫醫生寫紙俾佢轉上瑪麗睇


禁止訪問

積分: 32957


14#
發表於 12-1-8 13:56 |只看該作者

回覆:爸爸確診三,四期腸癌, 由於個瘤比較大, 醫生建議做咗電療先

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 12-1-8 14:50 |只看該作者
hudsonchui 發表於 12-1-7 17:15
我奶奶2年前就係肺癌4期,仲係復發,當時醫生可能都話唔會長命,約半年到,但2年後即今日我奶奶精神 ...
我家人又係肺癌, 應係2-3 期. 請問你可否分享你奶奶呢兩年的生活習慣如何?


珊瑚宮

積分: 112220

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


16#
發表於 12-1-9 16:42 |只看該作者
w_y 發表於 12-1-8 14:50
我家人又係肺癌, 應係2-3 期. 請問你可否分享你奶奶呢兩年的生活習慣如何?

我奶奶無做工,好似平常生活咁,不過佢三餐超定時,早睡早起個隻,又一定要睡午覺,早上一定會返教會,其實佢都係優優閒閒咁生活,同平時無乜分別,不過我見佢介口又唔係好清,雞都成日食,不過好多野食又唔會過量囉!

仲有我奶奶係日日煲湯比自已同家人飲個隻囉,又餐餐一定要有魚個種!


子爵府

積分: 10534


17#
發表於 12-1-9 17:00 |只看該作者
fitfish,

今天我家人已向公立醫院申請咗老豆o個張電子病歷, 醫院又好快咁張密碼send 訊息比我, 我又好快打電話比朱醫生o個邊將個密碼講比佢哋聽, D姑娘真係超好人呀! 值得一讚!!


子爵府

積分: 11818

牛年勳章


18#
發表於 12-1-9 17:27 |只看該作者
我媽咪一年前發現腸癌, 初初是肚痛入院, 做手術後才發現係癌症, 已清除無
癌瘤了, 但為了以防萬一, 接受醫生見議做化療, 可惜, 當完成大半後, 才得
知癌復發及轉移了, 令我地晴天霹靂, 連媽咪自己都唔相信會由無癌變去左
第4期 , 現在第2次化療已接近完成, 明天打最後一針, 希望今次成功
媽咪打勝仗, 唔駛再受苦, 可以正常生活...

祝你爸爸早日康復!


子爵府

積分: 10534


19#
發表於 12-1-9 19:43 |只看該作者
咁都幾驚喎! 我想問下用什麼方法舒緩電療/化療所帶來既不適?


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 12-1-10 14:19 |只看該作者
hudsonchui

謝謝你的分享, 好有用. 看來愉快的心情真的對病情有幫助. 祝你奶奶身體健康, 大家生活愉快!

也希望其他網友和家人都安好.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo