夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2353


1#
發表於 11-11-23 17:16 |只看該作者
拍拖三年, 住埋四年, 有時覺得'兩個人一齊, 都唔開心, 做乜仲一齊呢?'.

出街唔再拖住你行, 最多偶爾踏住你膊頭行. 唔会好似拍拖時攬住妳, 錫下咀咀, 莫講話錫下咀, deep kiss 都冇, 去睇戲都係你坐你嘅位,睇你嘅戲, 就算坐隔離, 唔知以為我地單拖睇戲, 那些體貼, 温柔, 風度消失哂.

大家價值觀不一致, 好冇安全感, 我提議c6買番份保險, 人壽 or 危疾又好, 基本需要, 為你自己 or 你屋企人一个保障, 可惜佢堅決唔買, 話將來有病有事, 唔洗任何人為佢操心, 唔会煩到我. 我覺得你口口聲聲話我地会結婚, (唔知几時) 這番話, 究竟我在你心目中是什麼?

有一次, 同c6 閑話家常, topic 係講下 : 如果女朋友想男朋友買鑽戒, 你会送比佢嗎? 我意思唔係啱啱拍拖. 佢話 : 絕對唔會, 鑽戒只會係求婚時才送, 未係老婆就送鑽戒, 怎可以寵D 女呀? 痴線架!

你係我聽到梗嘅反應会点?



點評

luck_tang  第一感覺距吳夠愛你,或者已經吳愛你...mouth:  發表於 11-11-26 11:45


大宅

積分: 1447


2#
發表於 11-11-23 17:27 |只看該作者
分手啦, 你想像下第日嫁左佢日日都係咁, 你會接受到嗎? 會開心? 會幸福嗎? 我唔係黑心, 而係當一段感情變成咁架話, 留住只會浪費時間...不如重新去搵過一個愛自己架人好過啦...以后日子仲有好多問題係須要另一半陪你一齊去面對, 你好好諗清楚佢係咪你架MR. RIGHT? 唔係就唔好再晒自己時間...


珍珠宮

積分: 45284


3#
發表於 11-11-23 17:44 |只看該作者
究竟拍拖耐左,係米會冇晒感覺,
以前果d 甜蜜,開心,卿卿我我,好似通通飛走晒,
唉.....係米正如我朋友所講,
拍拖去到某一段時間,就要進入另一個階段------結婚
否則就好難去維繫


複式洋房

積分: 494


4#
發表於 11-11-23 17:45 |只看該作者
盡量就下!


複式洋房

積分: 494


5#
發表於 11-11-23 17:46 |只看該作者
盡量就下!


複式洋房

積分: 494


6#
發表於 11-11-23 17:46 |只看該作者
盡量就下lu!


伯爵府

積分: 16757


7#
發表於 11-11-23 17:46 |只看該作者
mouth:


別墅

積分: 787


8#
發表於 11-11-23 17:59 |只看該作者
我覺得有d sweet野係要keep, 如果依家都無.
你唔好望結左婚有, 三思.
仲要到時有小朋友佢咩都懶懶行, 指意你...
咁點!?


子爵府

積分: 13783


9#
發表於 11-11-23 18:10 |只看該作者
分手, 同埋第時唔好同居, 搵過另一個更好嘅

點評

Adam媽媽  .mouth:  發表於 11-11-26 21:51

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


10#
發表於 11-11-23 19:02 |只看該作者
我都分手....以家未結婚都一啖死水....結左婚仲唔死上死..?
拍拖時係男人都會為左心愛嘅女人花 d 錢..攪下小情趣...但你 c6冇..
我唔信佢到結婚時會買鑽戒囉..鑽石對女人黎講只會越收越大...
除非你都唔介意囉...仲有..女人真係用黎寵嘅...港唔港女只取決於個女人個格而已..有人持寵生驕..得寸逵尺..亦有人會對自己個男人更加好...
係你 c6 唔明姐...


大宅

積分: 1728


11#
發表於 11-11-23 20:00 |只看該作者

回覆:如果你c6 係梗, 你覺得仲愛你嗎?

感情係雙方面維繫,唔好佢唔做你又咩都唔做,你試下俾supried 佢增進下感情先啦。如果佢只係求婚先買鑽石,即係你係佢唯一會送鑽石嘅人,都好浪漫呀。好過d有錢人係唔係都送鑽石俾N個女人啦!




複式洋房

積分: 494


12#
發表於 11-11-23 21:49 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 139710


13#
發表於 11-11-23 22:16 |只看該作者
您期望從婚姻得到的, 從呢個男人身上會唔會得到?

點評

luck_tang  agree...未結婚都已經敢,結左婚...米旨意咯!  發表於 11-11-26 11:50


瑪瑙宮

積分: 139710


14#
發表於 11-11-23 22:17 |只看該作者
您期望從婚姻得到的, 從呢個男人身上會唔會得到?


禁止發言

積分: 55904


15#
發表於 11-11-23 22:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5503


16#
發表於 11-11-23 23:12 |只看該作者

回覆:如果你c6 係梗, 你覺得仲愛你嗎?

我結咗婚八年都冇你二個咁dry.
佢未必唔愛你,只是拍咁耐,同居咁耐,一定冇哂當初的激情!同你傾下你感受,二個人一齊溝通好緊要!




禁止發言

積分: 55904


17#
發表於 11-11-23 23:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2353


18#
發表於 11-11-23 23:41 |只看該作者

回覆:MimiKwan 的帖子

好感謝各位比我嘅意見。冇錯Mimi,溝通係好緊要,我有反應過我嘅感受,暗示,明示都講過:我會話我中意妳拖住我,點解而家唔拖我呢?佢就答:幾時唔拖妳呀。以前會攬住我,唔啜過都唔安楽,而家呢?佢又話:邊庶有呀,永遠都否認這樣那樣,話我記錯,我唔想再拗我覺得下下再講冇意思。我有嘗試做多D, 佢唔拖我,我捉住佢隻手拖住我行。這只是其中一個例子。 我覺得只有單方面真係好攰,相對的。




別墅

積分: 645


19#
發表於 11-11-24 01:06 |只看該作者
我曾與你一樣,都會覺得講了就沒意思,然而我的朋友會說我的另一半始終不是我肚子裡的蟲,所以應事事明言!或許你男友只是覺得與你的關係太過穩定,才沒有以前般著緊,並不是已不緊張你,你回想自己唔開心、有難題時,他有否在你身邊陪伴你?若然他仍有可取之處,便不要太易放棄這段關係,始終兩人由相識到相戀都是主的安排,要好好珍惜呀!


大宅

積分: 3409


20#
發表於 11-11-24 03:48 |只看該作者

回覆:如果你c6 係梗, 你覺得仲愛你嗎?

唔明點解佢唔買鑽石介子,仲話只會求婚用,聽落覺得個男人唔想同你結婚




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo