少年成長

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2815


1#
發表於 11-11-23 21:40 |只看該作者
學校舉行黃埔軍校訓練宿營3日, 囡囡極不想去, 要我寫家長信通知不去, 不知怎辦?
有否意見?


伯爵府

積分: 17260


2#
發表於 11-11-23 21:53 |只看該作者
Why she doesn't want to go?
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.


版主

積分: 53188

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 11-11-23 21:59 |只看該作者
halriys 發表於 11-11-23 21:40
學校舉行黃埔軍校訓練宿營3日, 囡囡極不想去, 要我寫家長信通知不去, 不知怎辦?
有否意見?
...
佢讀幾多年級? 係咪唔想o係出面過夜+陌生地方沖涼?
回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


大宅

積分: 3186


4#
發表於 11-11-24 11:20 |只看該作者
如果係我, 我就講大話/搵籍口同佢講學校規定要去,
因為我認為呢個係好難得的體驗, 宜家D小朋友怕辛苦, 唔想去.
如果我同個仔報讀類似的訓練/課程, 佢實嬲死我+打死都唔去.
但係學校攪喎, 冇得SAY NO啦.


大宅

積分: 2815


5#
發表於 11-11-24 13:14 |只看該作者
我都有教導他這是難得的體會和糾纏了2日.
其實收到通告的第一天都沒有問題, 還叫我簽通告, 但第二日, 回校和同學溝通後, 有幾個好朋友不去及描述那裡的環境不好, 要共用一個浴室及沖凍水涼..., 便堅持不去.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo