自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 81


1#
發表於 11-11-29 16:51 |只看該作者
屯門醫院生好似麻麻地




珊瑚宮

積分: 118281


2#
發表於 11-11-29 16:52 |只看該作者


洋房

積分: 81


3#
發表於 11-11-29 16:54 |只看該作者

回覆:生BB

好似成日都出問題




侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 11-11-29 16:58 |只看該作者
有邊間e院冇出過問題???

點評

wcpcelia  agree  發表於 11-11-29 18:50
琛媽    發表於 11-11-29 17:48


洋房

積分: 81


5#
發表於 11-11-29 17:00 |只看該作者

回覆:生BB

但我地排左屯門醫院,希望平平安安吧



點評

wcpcelia  唔好咁担心,好好保重身體  發表於 11-11-29 18:50


男爵府

積分: 8051

畀面勳章


6#
發表於 11-11-29 17:04 |只看該作者

生BB

好唔好,真係睇你運氣既啫。




子爵府

積分: 10244


7#
發表於 11-11-29 17:13 |只看該作者
本帖最後由 AndrewMami 於 11-11-29 17:14 編輯

我生兩個都好好 (2006 & 2009), 醫生, 姑娘, 嬸嬸都好好...
2009 年嗰陣, 產房仲新裝修添.. 所以都好舒服, 無乜野
所以都好睇彩數


複式洋房

積分: 277


8#
發表於 11-11-29 17:46 |只看該作者
kay4884 發表於 11-11-29 16:58
有邊間e院冇出過問題???

agree.....更出名ge都可以有醫療事故

點評

fatpanda  私家醫院一樣出現意外, 當然大家都唔想啦  發表於 11-11-29 17:58


男爵府

積分: 8506

環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


9#
發表於 11-11-29 18:45 |只看該作者

回覆:AndrewMami 的帖子

我同你一樣06&09,生2次都好好wor..可能d姑娘同姐姐見我係香港人所以都有傾有講,我亦都會吾該前吾該後,吾會少少野就煩人地。




琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


10#
發表於 11-11-29 18:49 |只看該作者
靚仔姨丈 發表於 11-11-29 16:51
屯門醫院生好似麻麻地
睇你彩數....我生3個都係政府醫院, 過程都非常愉快........

唔好彩起上尼, 去到外國生都有事架啦........
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


珊瑚宮

積分: 118281


11#
發表於 11-11-29 18:50 |只看該作者
我諗今日唔同往日, 啲衝閘媽媽個個貪佢近~~~

點評

angellam68  D"人"多數係廣華搶閘  發表於 11-11-29 19:09


水晶宮

積分: 71291


12#
發表於 11-11-29 18:52 |只看該作者

引用:Quote:靚仔姨丈+發表於+11-11-29+16:51+屯

原帖由 180 於 11-11-29 發表
睇你彩數....我生3個都係政府醫院, 過程都非常愉快........

唔好彩起上尼, 去到外國生都有事架啦........
可以想像三隻羊BB,一定巧可愛



            


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


13#
發表於 11-11-29 18:54 |只看該作者
ac917 發表於 11-11-29 18:52
可以想像三隻羊BB,一定巧可愛
大羊女成7歲半啦...

細個兩隻好玩D....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 11-11-29 18:56 |只看該作者
wonderlulu 發表於 11-11-29 18:50
我諗今日唔同往日, 啲衝閘媽媽個個貪佢近~~~
巧彩我個時係瑪麗生, 好小衝到去薄扶林...

點評

wonderlulu  ME , TOO.  發表於 11-11-29 18:57
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


禁止訪問

積分: 2492


15#
發表於 11-11-29 18:59 |只看該作者

回覆:生BB

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2492


16#
發表於 11-11-29 19:00 |只看該作者

回覆:生BB

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5379


17#
發表於 11-11-29 19:01 |只看該作者

回覆:生BB

D老人家話齋,生仔就係向鬼門關前面走一躺,睇你彩數,其實而家醫學昌明,唔駛咁擔




洋房

積分: 81


18#
發表於 11-11-29 19:01 |只看該作者

回覆:生BB

多謝甘多位意見




珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


19#
發表於 11-11-29 19:05 |只看該作者

回覆:生BB

其實依家生仔係咪要跟返自己居住地址?




洋房

積分: 81


20#
發表於 11-11-29 19:24 |只看該作者

回覆:生BB

我哋係wo,健康院同醫院掛鈎!想去廣華要有九龍地址。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo