網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 567


1#
發表於 11-12-1 13:01 |只看該作者
本帖最後由 yankit 於 11-12-1 13:14 編輯

這家店淘了3件衣服, 有一件破了 and 呎碼不符(相差6-7cm), 要求不退貨,但退回部份款項,
但賣家不肯, 硬要先退貨.....仲要佢用乜物流(申通E物流),我又要用乜物流寄給他,
唉! 有冇知點退貨呀????


伯爵府

積分: 16441

2023年兔年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 11-12-1 14:24 |只看該作者
Please check p.m., thanks !


男爵府

積分: 8935

認識瑞士牛牛第一回


3#
發表於 11-12-1 16:50 |只看該作者
回覆 pyng4030 的帖子

我都想知


侯爵府

積分: 21130


4#
發表於 11-12-1 17:06 |只看該作者
我都想知啊


伯爵府

積分: 16441

2023年兔年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 11-12-1 17:18 |只看該作者
peggy03, coldmilk, 因我今個星期六會返深圳辦退貨的, 如有需要, 我可替你們走一趟的, 不用加錢, 只需付回內地快遞費便可以了, 但只限小物件和不太重的才可, 因我自己都有好多野要攜帶.


珍珠宮

積分: 32271


6#
發表於 11-12-1 17:41 |只看該作者
我都想知...上次換貨我只好用順豐,想知有無其他速遞可以幫到我(以備不時之需)


禁止訪問

積分: 47750


7#
發表於 11-12-1 20:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 567


8#
發表於 11-12-1 21:01 |只看該作者
pyng4030: 請問你會去申通E物流嗎?And 我怎樣?在那裏交件貨給你?

點評

pyng4030  其實由深圳和廣州寄的價錢, 都應是算同區, 快遞費應該是一樣的.  發表於 11-12-1 22:10
pyng4030  我應該係去寄圓通的, 可以嗎 ?  發表於 11-12-1 22:09


別墅

積分: 567


9#
發表於 11-12-1 21:08 |只看該作者
prettybabe: 我都估應該冇,果間衰人舖玩野,要我用返d乜通物通寄去,佢至負責郵費,,,仲要係由廣州寄回他的店才算, 明知佢玩野,特登為難我,明知我寄不到,他便不用退款咯!!!

點評

mini_yan  你淘個時係發去集運?發集運個時用申通?邊間鋪咁衰,開名,等我地唔好中招  發表於 11-12-1 21:52


別墅

積分: 567


10#
發表於 11-12-1 22:12 |只看該作者
mini-yan~ 係呀!我是發去集運,他是用申通寄的~~~有個 mami好好呀!幫我跟他理論,但不果,而且佢地講野好冇禮貌!!!
間野叫"韓流淑女坊" 比條 link 你地入去認住佢!!
http://item.taobao.com/item.htm?id=13910588204


禁止訪問

積分: 47750


11#
發表於 11-12-1 22:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12641

減齡達人勳章


12#
發表於 11-12-1 22:45 |只看該作者
pyng4030 發表於 11-12-1 17:18
peggy03, coldmilk, 因我今個星期六會返深圳辦退貨的, 如有需要, 我可替你們走一趟的, 不用加錢, 只需付回 ...

我都有件貨想退, 你可否pm個地址我, thx

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo