2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4946


1#
發表於 11-12-12 18:13 |只看該作者
唉!6/12第一次去健康院抽血(12weeks),醫生話心跳快,要驗甲狀線。報告出左,超標,健康院比返份報告我,要我自己明天去TM醫院排產科+內科。都唔知排幾耐>.<
點算呢?用不用睇私家,再抽血呢?我無睇私家產檢,只打算照結構時先幫襯私家。



男爵府

積分: 5508


2#
發表於 11-12-12 19:50 |只看該作者
我都有在健康院驗甲狀腺, 不過無問題。
不過種菌就有問題, 不過又唔係連珠菌。係一d比較多人有的菌,
生時要打抗生素 仲要現在要食x尼西林一星期
不過有沒有都好, 最好都係私家同健康院兩邊睇。
我現在都係一個月先去一次私家照。
朋友說只係健康院唔夠。

健康院都有信叫我去醫院排內科, 因為我有哮喘控制唔好,
醫生怕會影響bb叫我去內科排期。(我都怕我唔夠氣生)


禁止訪問

積分: 2483


3#
發表於 11-12-12 20:23 |只看該作者

引用:唉!6/12第一次去健康院抽血(12weeks),醫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1387

MommyPanel勳章 陪月勳章


4#
發表於 11-12-13 09:02 |只看該作者

有無媽媽要驗甲狀線?

我同樓主一樣,今日去屯醫排期呀





大宅

積分: 2113


5#
發表於 11-12-13 12:19 |只看該作者
我都有呢個問題呀!健康院醫生都要我去醫院排期,但我最快都要排成個月。 我前排睇左私家醫生,佢建議我食藥, 但就話可能對BB有小小影響(出生有甲狀腺問題),唔食就對我有影響 (嚴重會心臟衰竭喎)

不過私家醫生都話可以等埋政府睇埋先, 因為可能要抽多次血睇指數,唔同指數既藥既份量都要唔同。唉!!我都覺我好煩惱!! 我都唔知食唔食藥好呀!!


大宅

積分: 4946


6#
發表於 11-12-14 10:52 |只看該作者
本帖最後由 flowerw88 於 11-12-14 10:53 編輯

回覆 catherinechow 的帖子

我今個星期六睇產科,下星期睇內科,好快呀!
你呢?


大宅

積分: 4946


7#
發表於 11-12-14 10:55 |只看該作者
本帖最後由 flowerw88 於 11-12-14 10:57 編輯

回覆 ajbebe 的帖子

私家醫生,你睇咩科?婦產科?內科?

但等政府,你要等多1個月,怕唔怕架?

私家醫生都可以驗血,為什麼要你等政府?等什麼?唔明


大宅

積分: 4946


8#
發表於 11-12-14 11:01 |只看該作者
回覆 Silently 的帖子

點解健康院會幫你驗甲狀腺+種菌?

我要驗甲狀腺,因為量血壓時,心跳快。


種菌呢?有咩病徵要種菌?


不過唔洗擔心,我之前睇雜誌都有講過想順產的,最好在3X週時,驗尿,因為好多婦女都有菌,只要生仔時打支針,就可以保護到bb,都幾常見。


大宅

積分: 2113


9#
發表於 11-12-14 11:16 |只看該作者
回覆 flowerw88 的帖子

我睇私家婦產科呀, 我都唔知係關內科事添!!健康院醫生只話到醫院醫生檢查時先睇下洗唔洗再轉介專科。

我下星期就到期去醫院CHECK喇, 私家醫生叫我返醫院先抽血, 唔洗花錢, 但就寫左O的藥名叫我去藥房買囉!!

其實醫生們都叫我如果心跳超過120就要去急症室, 但我暫時都冇超過呢個數, 所以暫時都唔太擔心既...


大宅

積分: 4946


10#
發表於 11-12-14 16:06 |只看該作者
回覆 ajbebe 的帖子

咁你唔好買藥住,
如果返醫院抽血,touch wood有事,都會比藥你,咁就不用自己買啦!


大宅

積分: 1387

MommyPanel勳章 陪月勳章


11#
發表於 11-12-14 20:53 |只看該作者

有無媽媽要驗甲狀線?

我尋日排,22/12都可以見醫生,好快手!!!




大宅

積分: 4946


12#
發表於 11-12-18 08:35 |只看該作者
本帖最後由 flowerw88 於 11-12-18 08:35 編輯

回覆 catherinechow 的帖子

我見左產科,醫生話超得唔勁,應該無事。
再由內科再check真D。

希望大家都無事!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo