懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1284


1#
發表於 11-12-2 16:36 |只看該作者
11/26在廣華順產,出院後去大大用力時發現傷口滲血,而且這數天還很赤通,是否需要立即看e仔?我不想再重新縫針,很痛苦,而且又有痔瘡問題!請問大家有否此經歷?




大宅

積分: 1284


2#
發表於 11-12-2 17:02 |只看該作者

回覆:mingemna 的帖子

請幫幫手




大宅

積分: 1151


3#
發表於 11-12-2 17:42 |只看該作者

順產後下陰縫針傷口滲血

或者你可以打返醫院問下喎,產後檢查預約紙上面有個電話,問下可唔可以返去睇下都好。
萬一真係爆線又唔理,只會越來越麻煩,發炎仲痛呀




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo