懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1745


1#
發表於 11-11-14 11:57 |只看該作者
宜家16W, 朋友提醒想請陪月的話要趁早book, 大家有咩意見呢?? 我毫無頭緒...


複式洋房

積分: 266


2#
發表於 11-11-14 12:06 |只看該作者
不要太遲,最好找相熟朋友介紹!


大宅

積分: 2564

陪月勳章


3#
發表於 11-11-14 12:59 |只看該作者
我想問係管家易請陪月, 有無人試過呀?


大宅

積分: 4135

畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-11-14 19:15 |只看該作者
我想話比妳哋知陪月公司多數都係新人,如果要找有經驗好難book,因為好多冇期.


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


5#
發表於 11-11-15 17:15 |只看該作者
我係仁愛堂到搵


別墅

積分: 955


6#
發表於 11-11-15 17:37 |只看該作者
係呀! 依家BOOKING已經去到5月, 我約咗5個先有1個有期, 全部都係referral, 其實好講口碑, 你都係快D揾la


別墅

積分: 580


7#
發表於 11-11-16 09:05 |只看該作者
回覆 alpo1122 的帖子

你去問下先啦! 我d朋友都係四圍去搵, d陪月員個個都有曬僱主證明, 假得去邊! 最緊要你搵到個o岩心水!
-----------


大宅

積分: 3439

好媽媽勳章


8#
發表於 11-11-16 09:21 |只看該作者
通常懷孕滿三個月先去搵陪月,16week是時候搵了,因為龍年真係好多人生bb。第一次搵可以找陪月公司,佢地會依地區,年資幫你搵合適的陪月。 個人建議,除了睇陪月的證書、進修資歷,僱主寫給她的推薦信其實可以知道陪月好唔好。

有d只有3、4年經驗,但她的推薦信是接住一個一個月咁,表示該陪月真的不錯,你亦可加考慮。 資深陪月當然多人爭,不過有d陪月會選客來做。

我曾找一位10年經驗的陪月,但她聽到我有一位2歲小朋友,就不斷問我個小朋友會唔會返學,有冇其他人湊? 又話我第一胎冇戒口,令到產後手指關節腫,這些聽完真的幾令人反感。 所以選陪月一定要啱傾、合心水先至最重要。


大宅

積分: 1745


9#
發表於 11-11-17 17:01 |只看該作者
回覆 baby0604 的帖子

多謝你咁詳盡既意見呀!! 但係我好少朋友請陪月, 請問大家有無好介紹呢?? 吾該晒呀~~


複式洋房

積分: 249


10#
發表於 11-12-2 18:03 |只看該作者
受到警告
本帖最後由 yinmelody 於 11-12-3 01:08 編輯

本人請了英姐為陪月員 (電話: 905xxx96), 但發現她:
1. 凡事計較, 例如洗奶瓶, 佢話唔係佢既份內工作
2. 每天買餸錢超過$500, 但買回來的藥材或醬料好多都無用過
3. 每天8小時的工時中, 只幫阿B沖一個涼及餵一餐奶, 其餘的時間都响廚房(盼忙), 阿B哭都唔理, 咁我不如請個廚師, 做也要請個陪月員呢
4. 經常黑面, 語氣及態度都好差, 坐月仲要受佢氣
5.本人因該名英姐的工作態度差, 想提早結束合作關係, 本人巳給予她7個工作天的通知, 結果佢扣起本人巳支付的訂金, 話本人毁約, 叫我可以去勞工署告佢, 但訂金就唔會比返本人

本人在此告誡各位姐妹, 本人好後悔請了這個英姐做陪月員, 但也希望其他姐妹不要中計, 切勿用這個衰人做陪月員



版主示:請勿顯示電話號碼

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo