網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5557


1#
發表於 11-11-29 22:50 |只看該作者
本帖最後由 lingmama2008 於 11-11-30 23:45 編輯

順豐送貸來, 見張單寫0.8kg,30蚊 運費, 我問番賣家, 佢話順豐會計1.5kg既運費咁收, 所以要收40蚊~ 係咪真??

點評

kelly715  點計你都有so , $40 順豐 1.5kg , 唔好出聲啦   發表於 11-11-29 22:52


男爵府

積分: 5557


2#
發表於 11-11-29 22:58 |只看該作者
件貨係0.8kg, 張單寫明係30蚊運費, 但賣家話順豐唔係收1kg既運費, 而係1.5kg
其實賣家有無呃我?


子爵府

積分: 12660


3#
發表於 11-11-29 23:04 |只看該作者
lingmama2008 發表於 11-11-29 22:58
其實賣家有無呃我? ...

要從一種感覺中"走開",回到屬於原本自己的地方,是一種本領。 當你練就了一身好武功,回頭看那些痛苦已化為灰燼,你會慶幸自己又跨過了。 ...


男爵府

積分: 5557


4#
發表於 11-11-29 23:14 |只看該作者
我仲未付款, 咁我可以點做?


男爵府

積分: 6445


5#
發表於 11-11-29 23:20 |只看該作者
係咪直寄香港?如果係既話我覺得抵喎,之前用順豐首重都要32 OR 36


男爵府

積分: 5557


6#
發表於 11-11-29 23:25 |只看該作者
係直寄來香港~
其實順豐的運費係點計?


男爵府

積分: 8401


7#
發表於 11-11-29 23:36 |只看該作者
件野 0.8kg = hkd 37

件野 1.5kg = hkd 50左右

到底係0.8 定1.5 呢

順豐[人仔] 首30 , 續15 <<< 大約


男爵府

積分: 5557


8#
發表於 11-11-29 23:44 |只看該作者
順豐張單寫0.8kg, 不過賣家話順豐要用1.5kg來計運費, 所以要收40蚊~ 到底我係咪比人呃??


男爵府

積分: 8401


9#
發表於 11-11-29 23:47 |只看該作者
順豐張單寫0.8kg,

不過賣家話順豐要用1.5kg來計運費, [叫佢用5.1kg 來計仲好]

所以要收40蚊~ [1KG=HKD37]

到底我係咪比人呃??-- 唔確定


子爵府

積分: 12660


10#
發表於 11-11-30 00:22 |只看該作者
張單寫明係30蚊運費咪就係30蚊囉

即係順豐只係收你/賣家30蚊運費囉
要從一種感覺中"走開",回到屬於原本自己的地方,是一種本領。 當你練就了一身好武功,回頭看那些痛苦已化為灰燼,你會慶幸自己又跨過了。 ...


子爵府

積分: 12660


11#
發表於 11-11-30 00:28 |只看該作者
lingmama2008 發表於 11-11-29 23:14
我仲未付款, 咁我可以點做?

係咪未「確認收貨」呀?
要從一種感覺中"走開",回到屬於原本自己的地方,是一種本領。 當你練就了一身好武功,回頭看那些痛苦已化為灰燼,你會慶幸自己又跨過了。 ...


複式洋房

積分: 190


12#
發表於 11-11-30 00:38 |只看該作者
系几多就写几多.顺丰冇可能单写细,数报大.


複式洋房

積分: 190


13#
發表於 11-11-30 00:40 |只看該作者
lingmama2008 發表於 11-11-29 23:25
係直寄來香港~
其實順豐的運費係點計?
卖家系乜地区嘅


大宅

積分: 2885


14#
發表於 11-11-30 01:35 |只看該作者
點解唔做到付,順豐唔會收多就算1.2公斤都會算1公斤收,你上順豐個網有得查,每個地方唔同,
http://www.sf-express.com/hk/tc/ ... y/rate_enquiry.html

廣東省30首重續重每公斤6元,每半公斤只是3元
浙江,上海等地,首重也是30首重,續重每公斤12,半公斤6元
北京,河北,山東等地首重也是30,續重每公斤16,半公斤8元
以上是人民幣計算

1.2公斤以內當首重, 1.3-1.7公斤當1.5公斤算. 1.8-2.2公斤當2公斤算,如此類推,唔會收多你,只是如果是盒裝會計面重和重量那個較重來收取費用,因我一向都是用順豐的
孩子是未來的寶貝,母親是幸福的大地,是太陽,
照耀着我們的未來.


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 11-11-30 05:04 |只看該作者
1.5kg正路就係大約36RMB
如果佢收你40RMB(當真係有1.5KG)
咁佢都有收多你4RMB呀
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


子爵府

積分: 14830


16#
發表於 11-11-30 09:16 |只看該作者
本帖最後由 TamaCat 於 11-11-30 09:16 編輯

有多運費

你应该:
申请退款: $10, 原因是:收邮资是从实际不同




如果他拒绝:
投诉维权 运单拍照片,并上传到淘宝的客户服务


珍珠宮

積分: 30451

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-11-30 09:21 |只看該作者
咁搵笨既....


男爵府

積分: 5557


18#
發表於 11-11-30 10:40 |只看該作者
係呀, 未確認收貨, 因為我見順豐比我張單係0.8kg, 30運費, 咁我問番賣家, 話佢多收我10蚊, 但佢話順豐會計我1.5kg, 要比40蚊~
佢係由江蘇直寄來香港
我係用visa比$, 叫佢點樣退番10蚊比我好d? 如果佢唔肯, 就要維權?


大宅

積分: 2885


19#
發表於 11-11-30 10:49 |只看該作者
無論用咩方法付款都沒有問題,賣家係可以將啲錢入去你支付宝個賬戶,好似銀行咁用架~
孩子是未來的寶貝,母親是幸福的大地,是太陽,
照耀着我們的未來.


男爵府

積分: 5557


20#
發表於 11-11-30 10:55 |只看該作者
點樣做到付? 係咪同賣家講要做 "順豐到付" 就得?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo