懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 637


1#
發表於 11-12-1 08:24 |只看該作者
其實我知好難話一條都無
畢竟撐到個肚咁大
但係我唔知曾幾何時聽過
話大肚中就可以有d cream 查落個肚到令到無咁多紋
各位jm有咩意見同秘方?
Thank you




侯爵府

積分: 23806

陪月勳章


2#
發表於 11-12-1 08:58 |只看該作者
本帖最後由 siumak 於 11-12-1 09:01 編輯

其實有好多人搽唔同牌子o既Cream都Ok﹐
但邊隻o岩你真係你自己考慮過先至知﹐
有人用五百幾蚊果種﹐有D二百幾﹐有D百幾 (我)﹐有D人用Vitamin E 油﹐
甚至有人用Baby Oil都得﹐
睇你自己想試邊隻了....

同埋﹐如果你明白爆紋o既原理都可以自己考慮下﹐
爆紋係肚皮擴張到皮膚撕裂而做成的﹐
你可以試一D滋潤又可以幫助增加彈性o既Cream﹐
不過亦有人話係天生o既....


男爵府

積分: 8545


3#
發表於 11-12-1 09:11 |只看該作者

回覆:點樣先可以令到個肚無紋?

我生完廿一日,都無肚紋,有左三個月開始,我日日搽肚紋膏,如果痕,千其唔好抓佢,生完之後都有繼續搽修復肚紋膏,貴係貴d,但如果爆紋會令自己唔開心,不如積極d,做定準備。




男爵府

積分: 8080


4#
發表於 11-12-1 09:16 |只看該作者

引用:我生完廿一日,都無肚紋,有左三個月開始,

原帖由 givemefivetoo 於 11-12-01 發表
我生完廿一日,都無肚紋,有左三個月開始,我日日搽肚紋膏,如果痕,千其唔好抓佢,生完之後都有繼續搽修復 ...
你用邊隻呀?





大宅

積分: 1890

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


5#
發表於 11-12-1 09:18 |只看該作者
同意樓上的觀點,我開頭都擔心呢個問題,亦問佐好多人,確實是因人而異嘎。有d好早就有,有d到8個月先開始突然間有,而我到佐宜家39週2啦,除佐中間條線,就一條紋都無喔。最重要是我咩都無搽過咯,可能個肚一直無大得好誇張掛,最後呢個月都一直是40吋。


男爵府

積分: 8545


6#
發表於 11-12-1 13:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+givemefivetoo+於+11-12-01+

原帖由 oooCeciooo 於 11-12-01 發表
你用邊隻呀?
我用010孕婦專門店個隻,都係同事介紹,不過,有人用olive oil都可以一條紋都無,真係因人而異




大宅

積分: 2525


7#
發表於 11-12-1 14:10 |只看該作者
Oliver Oil every day & night


別墅

積分: 529


8#
發表於 11-12-1 14:18 |只看該作者
我初頭都冇.....到左8個月就有少少.....已經好勤力搽cream....都係有....所以都係因人而異....


禁止訪問

積分: 1345


9#
發表於 11-12-1 14:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 637


10#
發表於 11-12-1 15:02 |只看該作者

回覆:點樣先可以令到個肚無紋?

請問大家講既所有cream 可以邊到買




侯爵府

積分: 23806

陪月勳章


11#
發表於 11-12-1 23:31 |只看該作者

引用:Quote:siumak 發表於 11-12-1 08:58 其實有

原帖由 santababy 於 11-12-01 發表
同意.....

我自己就鍾意有機野, 所以用ORGANIC CREAM
我都係搽 Organic Cream 哩。




別墅

積分: 951


12#
發表於 11-12-2 00:03 |只看該作者

回覆:點樣先可以令到個肚無紋?

我由知有左就開始查,沖完涼每日一次,同埋我成個孕期重左27磅,我覺得keep好個體重比較緊要!我38w2生,個肚38吋半,bb6磅3。一條紋都冇,要有恆心丫!




別墅

積分: 637


13#
發表於 11-12-2 11:48 |只看該作者

回覆:DESTINYAN 的帖子






別墅

積分: 637


14#
發表於 11-12-2 11:48 |只看該作者

回覆:點樣先可以令到個肚無紋?

但係邊到買organic creAm?




大宅

積分: 4113


15#
發表於 11-12-2 13:38 |只看該作者
我都有紋架. 唔算多唔算少.
不過生完10DAYS淡番勁多喎


複式洋房

積分: 314


16#
發表於 11-12-2 14:11 |只看該作者
回覆 littlemingming 的帖子

me too.
而家生完,d肚紋勁出,就連屁股和大脾都出晒,好鬼樣衰呀!
而家都有搽肚紋膏,希望佢地可以快d離開我啦!


大宅

積分: 4536


17#
發表於 11-12-2 14:24 |只看該作者

引用:同意樓上的觀點,我開頭都擔心呢個問題,亦

原帖由 sheryl.lam 於 11-12-01 發表
同意樓上的觀點,我開頭都擔心呢個問題,亦問佐好多人,確實是因人而異嘎。有d好早就有,有d到8個月先開始 ...
同你一樣,除左中間個條就冇其他紋,只係肚臍附近有有小黑圈。我媽媽生三個都冇紋



點評

sheryl.lam  呵呵。。。  發表於 11-12-2 18:04


禁止訪問

積分: 1345


18#
發表於 11-12-2 16:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo