懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2436


1#
發表於 11-12-2 13:05 |只看該作者
我36W+, 昨晚第一次出現M痛, 痛時真係吾講得笑, 至少屬於中級以上, 額頭標汗精神集中吾到果種程度. 個肚會勁墜落來. 有D感覺阿B要出來... 但CHECK下又無穿水見紅.. 之後成晚都麻麻地OK.

請教各有經驗JM, 出現左M痛後通常幾時會作動? 有人有類似的經驗嗎??

PSE SHARE. 謝謝.


大宅

積分: 1323


2#
發表於 11-12-2 13:16 |只看該作者

回覆:M痛出現後, 通常幾時會作動呢?

依家38wks+有呢種感覺 4-5日喇,都未有起色,但屋企d老人家就話差吾多,希望快d la




大宅

積分: 2436


3#
發表於 11-12-2 13:28 |只看該作者
miracle123tang 發表於 11-12-2 13:16
依家38wks+有呢種感覺 4-5日喇,都未有起色,但屋企d老人家就話差吾多,希望快d la



...

你有幾痛呀? 果時我一個人行緊街, 突然好痛, 覺得阿B好似要衝出來... 不過, 我仍然死忍走入一間鋪落單... 個CS問我係吾係吾舒服... 我真係痛到差D連她講野都聽吾到...

唉! 無計, D野係自己個名登記, 到期要做更新, 一定要去門市辦手續. 就算真係要生仔, 都要先搞好手續呀...

企吾到, 行亦覺得好辛苦... 辦完事忍住痛, 用手捧住個肚行, 買小小野食後就打的回家.

我都聽人講... 勁M痛出現後, 就快生得了... 佢地就話2W之內.

點解醫生OR姑娘都無講過要注意尼D野既??


大宅

積分: 1323


4#
發表於 11-12-2 13:34 |只看該作者

回覆:annayu 的帖子

我又無你痛得咁勁喎,我呢胎係第二胎,如果你覺得m痛係肚底中間位置就岩la,左右2邊都吾係架!!





大宅

積分: 2436


5#
發表於 11-12-2 14:00 |只看該作者
miracle123tang 發表於 11-12-2 13:34
我又無你痛得咁勁喎,我呢胎係第二胎,如果你覺得m痛係肚底中間位置就岩la,左右2邊都吾係架!!



...

謝謝SHARE...

係肚底中間位置呀... 感覺阿B係甘衝擊我個子宮出口. 所以, 我先覺得係M痛.
我真係好痛, 現在出街...都擔心又再出現. 第一胎, .. 吾知尼種痛係吾係會一次比一次痛.


大宅

積分: 1804


6#
發表於 11-12-2 15:11 |只看該作者
規則痛未? 如果痛得咁犀利, 而且又係有規律, 要入院喇


大宅

積分: 2436


7#
發表於 11-12-2 15:32 |只看該作者
未開始規則甘痛... 謝謝


大宅

積分: 1323


8#
發表於 11-12-2 16:12 |只看該作者

回覆:annayu 的帖子

咁你吾好自己出街喇,休息吓,隨時生得架喇!




禁止訪問

積分: 10048


9#
發表於 11-12-2 16:32 |只看該作者

引用:我又無你痛得咁勁喎,我呢胎係第二胎,如果

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1323


10#
發表於 11-12-2 16:37 |只看該作者

回覆:looklook_66 的帖子

呢樣痛都係健康院d姑娘提我先記得,印象中由小小m痛慢慢痛多d,跟住2邊腰痛,再痛多d,後腰中間痛,咁就真係要生喇!!!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo