懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2377


1#
發表於 11-12-2 16:21 |只看該作者
如果之後都係噤都唔知點好,好難捱呢!




大宅

積分: 2463


2#
發表於 11-12-2 16:41 |只看該作者

回覆:YY_2011 的帖子

我覺得自己開始有少少傷風,感冒,就食奇異果!
你可以試試!




男爵府

積分: 6690


3#
發表於 11-12-2 16:42 |只看該作者
初期係咁既, 因為你個肚多左個小生命, 荷爾蒙改變緊,
你身體未適應, 係會有好多吾舒服, 請假多訓床休息啦.
要注意保暖, 飲食要清淡, 吾好做家務.
飲康鈣C對感冒有幫助的.


子爵府

積分: 13839


4#
發表於 11-12-2 16:46 |只看該作者
我都係.. 感冒+ 有D咳. 睇左中醫食左2日藥...都唔好得去邊!!!!

可能D藥太輕. 我念要再睇過個叻D gei 醫生.



你都係快D睇好佢, 唔係你又辛苦佢又辛苦.

D人話9個星期開始佢就你食MU佢食MU........


大宅

積分: 2377


5#
發表於 11-12-2 16:59 |只看該作者

引用:我覺得自己開始有少少傷風,感冒,就食奇異

原帖由 Girly 於 11-12-02 發表
我覺得自己開始有少少傷風,感冒,就食奇異果!
你可以試試!
Thank you! 等我試下先。




男爵府

積分: 9565


6#
發表於 11-12-2 17:18 |只看該作者
我6weeks時超辛苦, 個胃痛到返肚, 又發冷又倦, 頂吾順去了急政, 醫生比我三日假, 第四日我再去排街症又攞多日, 接住星期六及日, 我共在床上瞓足6天, 感覺才好少少, 返到公司阿頭都睇量我, 叫我辛苦就攞一,兩日病假休息吓.
吾知點解日日胃好痛, 又反, 好辛苦, 飲汽水食零食, 搞到我亂食嘢, 但無辦法, 我無哂胃口, 唯有食得落乜就食乜.
睇完上面有人講9weeks後我食乜bb就食乜, 咁我9weeks開始真係要認真介口了.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo