自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 11-12-7 23:56 |只看該作者
我媽咪啱啱打黎喊...唉~好激氣
目前為止...我全家都收到嫁喇...
係我亞媽hsbc第二批既重未收到...
但係佢喺11月9號就收到信息話已經過左數...
第二日打簿係冇既
即日喺銀行攪左幾粒鐘就話會跟進...
跟住就幾日打黎check一次名...id no....acc no
問點樣又唔答...
我媽咪緊係著哂煙啦...
攪到而家都未有回覆...
我都係啱啱先知呢件事...
想問可以做咩???
可以喺邊度投訴??唉~

點評

長者  會唔會電話騙案?  發表於 11-12-8 08:59
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


禁止訪問

積分: 67964


2#
發表於 11-12-7 23:59 |只看該作者

回覆:好激氣呀,想問下關於政府6000蚊點投訴??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-12-8 00:05 |只看該作者
唉..但係我唔識開解我亞媽呢...
佢一喊就話做咩係要蝦佢一個...
個個收到...得佢一個冇
佢係咪好蝦d..我都dead air左一陣...
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


大宅

積分: 2768


4#
發表於 11-12-8 02:38 |只看該作者
你俾住你個$6000佢先lo~....


男爵府

積分: 6817


5#
發表於 11-12-8 02:41 |只看該作者
日日打去煩住間銀行~!!
。。。。。。。。。。。


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-12-8 02:42 |只看該作者
比左都醫唔到佢個心情啦...
人人有點解得佢冇...
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


大宅

積分: 4967


7#
發表於 11-12-8 02:42 |只看該作者
係咪銀行問題?


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 11-12-8 02:44 |只看該作者
就係唔知...
打簿都冇條數喺度...
但係銀行又話過左...
玩野之餘...
重玩埋我

點評

Melody28  what is "1823"?  發表於 11-12-8 03:51
尼古丁  1823  發表於 11-12-8 03:30
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


公爵府

積分: 27130


9#
發表於 11-12-8 03:37 |只看該作者
期待2019


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


10#
發表於 11-12-8 03:45 |只看該作者

回覆:好激氣呀,想問下關於政府6000蚊點投訴??

我都出左喇啵
你比住6000蚊媽媽安慰住佢先




大宅

積分: 4051


11#
發表於 11-12-8 03:51 |只看該作者
suetwababe 發表於 11-12-8 03:45
我都出左喇啵
你比住6000蚊媽媽安慰住佢先


男爵府

積分: 7528

畀面勳章


12#
發表於 11-12-8 07:21 |只看該作者
同佢講
可能佢份表填錯野..
而政府要係幾百萬張表搵果一張..係要好多時間
佢個心會好過D


琥珀宮

積分: 169651


13#
發表於 11-12-8 08:53 |只看該作者

回覆:oilamyoyo 的帖子

銀行應該會收到錢入戶口先send message 俾客,所以收到message而未入戶口只有兩種情況:1.你媽媽登記既戶口號碼資料錯誤,或2.其他人既登記錯誤地用了你媽媽電話號碼。兩種情況既錯誤都可以係客戶提供或銀行輸入資料時出錯。而家最好唔理之前既電話訊息,集中去check你媽媽本身既登記有無問題啦!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo