跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1909


1#
發表於 11-10-21 23:10 |只看該作者
報名參加半歲生日party~~~我想報名,但search唔到 love may babi group,點樣先可以報哦???


大宅

積分: 1909


2#
發表於 11-10-26 17:32 |只看該作者
有冇人幫到我呢?


複式洋房

積分: 384


3#
發表於 11-10-27 11:02 |只看該作者

回覆:報名參加半歲生日party~~~

hello各位五月mama:
我已經喺fb開咗私人group, 想join既mama可留e-mail / add me ([email protected]), 我先可以invite你哋

到時我哋可以分享湊bb心得, 得聞可tea 下, 或攪Fuction 好期待可以認識你哋呀!!!

*注意* 最好fb個人相片有你bb/你大肚時既相, 方便辨認, Thx

私人傳訊 回覆 引用




大宅

積分: 1909


4#
發表於 11-10-28 16:24 |只看該作者
我send過msg,但冇回應,唔知係咪太忙呢....


禁止訪問

積分: 661


5#
發表於 11-10-28 16:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 162


6#
發表於 11-10-28 20:19 |只看該作者
BoBo, leave your email again!
Charmaine. added you in my fb and will put you in group!


洋房

積分: 90


7#
發表於 11-10-28 23:42 |只看該作者

回覆:報名參加半歲生日party~~~

我都想參加呀
myphoto.jpg




大宅

積分: 1899


8#
發表於 11-11-7 11:11 |只看該作者
我add 左你喇 ~ wong wan man


複式洋房

積分: 232


9#
發表於 11-12-7 21:07 |只看該作者

回覆:報名參加半歲生日party~~~

Please add me: [email protected]




複式洋房

積分: 301


10#
發表於 11-12-8 17:34 |只看該作者
pls add me too : [email protected]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo