自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1983


1#
發表於 11-12-9 13:28 |只看該作者
手術順利安心哂,但隔離兩位強國媽竟然連奶都冇?小朋友要食奶都唔預備@@



點評

bbricky    發表於 11-12-9 13:41
hahamonmon    發表於 11-12-9 13:29


男爵府

積分: 9968


2#
發表於 11-12-9 13:30 |只看該作者
一心唸住醫院有奶供應。

點評

BonBonLin  好貪心ar  發表於 11-12-9 13:32


男爵府

積分: 9968


3#
發表於 11-12-9 13:39 |只看該作者
之前我家小B因發燒要睇急症,我都自己帶定奶瓶同奶粉冷熱水去醫院,因此都驚BB冇得食,後期要留醫我先知醫院有奶供應。


大宅

積分: 1983


4#
發表於 11-12-9 13:50 |只看該作者

今日同阿仔做手術

我係覺得就算未必可以進食自己都要預備定掛





侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


5#
發表於 11-12-9 13:51 |只看該作者
隔離D人話鬼知佢, 最緊要自己個小朋友順利平安!!
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo