自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42836


1#
發表於 11-12-9 12:18 |只看該作者
頭髮好幼,電邊隻適合呢?

點評

mini_yan  係,頭髮好幼好軟既話好唔com ga~  發表於 11-12-9 12:22


珍珠宮

積分: 40541

畀面勳章


2#
發表於 11-12-9 12:24 |只看該作者
我啲頭髮都好幼, 同好易直
上年電左陶瓷 keep 到而家
今年會再電


珍珠宮

積分: 42836


3#
發表於 11-12-9 12:26 |只看該作者
BonBonLin 發表於 11-12-9 12:24
我啲頭髮都好幼, 同好易直
上年電左陶瓷 keep 到而家
今年會再電
我之前係海濤電開500幾包洗剪,但今日打去問佢話指定師傅電髮要$650再加$290洗剪,真係嬲嬲想係屋企樓下間髮電就算!
你係邊間電呀?


珍珠宮

積分: 40541

畀面勳章


4#
發表於 11-12-9 12:34 |只看該作者
回覆 xp 的帖子

我都叫好彩, 第一次喺果間電, 個師父都幾好心機 又就到我時間

都貴架 , 唔記得 千三定千四蚊
我喺大埔電

點評

xp  要千幾元係陶瓷or普通電髮呀?  發表於 11-12-9 12:37


珍珠宮

積分: 40541

畀面勳章


5#
發表於 11-12-9 12:38 |只看該作者
回覆 BonBonLin 的帖子

陶瓷


禁止訪問

積分: 24499


6#
發表於 11-12-9 12:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 367


7#
發表於 11-12-9 12:58 |只看該作者


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-12-9 13:02 |只看該作者
係...but無咁乾, 想keep耐d就要gel


禁止訪問

積分: 18477


9#
發表於 11-12-9 13:35 |只看該作者

回覆:陶瓷電髮係咪無普通電髮咁曲呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo