自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11887


1#
發表於 11-12-4 08:40 |只看該作者
尋日收到房屋署派樓信,有無人知順利村除咗係舊d之外,有咩唔好?因為c6話唔要.

點評

naviegirl  中獎不是已經好好ma?  發表於 11-12-9 15:27


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


2#
發表於 11-12-4 08:50 |只看該作者

回覆:岩岩收到房屋署ge信

順利已經係市區!好好啦!如果真係要彈,要搭小巴先去到mtr, 春天比較潮濕囉!仲有舊!



點評

annieamoeba  thx~  發表於 11-12-4 08:51


大宅

積分: 3701

畀面勳章


3#
發表於 11-12-4 09:24 |只看該作者

岩岩收到房屋署ge信

順利邨係舊,但交通好方便喎




子爵府

積分: 11977

wyeth冷知識勳章


4#
發表於 11-12-4 09:31 |只看該作者

回覆:岩岩收到房屋署ge信

你系米新轉市區果批?我仲未收到信?你几人申請?





大宅

積分: 3364


5#
發表於 11-12-4 09:35 |只看該作者

回覆:岩岩收到房屋署ge信

好住呀!在山上空氣好,街市近有惠康百佳万宁,最好最好就是近圖書館室內運動場大公園,有小朋友最方便




王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


6#
發表於 11-12-4 09:36 |只看該作者

回覆:岩岩收到房屋署ge信

我以前住順天,買嘢都會過順利,最方便係佢





男爵府

積分: 5379


7#
發表於 11-12-4 09:37 |只看該作者

回覆:岩岩收到房屋署ge信

我住過,係舊d囉,咁派市區都好好啦!




禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


8#
發表於 11-12-4 09:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8944


9#
發表於 11-12-4 09:44 |只看該作者

回覆:岩岩收到房屋署ge信

順利




子爵府

積分: 11887


10#
發表於 11-12-4 09:46 |只看該作者
回覆 KARYKARYKARY 的帖子

係呀,我係新轉市區,3人申請


子爵府

積分: 11977

wyeth冷知識勳章


11#
發表於 11-12-4 09:54 |只看該作者

引用:回覆+KARYKARYKARY+的帖子 係呀,我係新轉

原帖由 annieamoeba 於 11-12-04 發表
回覆 KARYKARYKARY 的帖子

係呀,我係新轉市區,3人申請
你就好啦!幾個月就有!我又系3人,唔知等幾奈!你第幾次派樓,因為市區好多新樓!如果派到長沙灣俾我就好,地鐵樓上!



點評

annieamoeba  就係因為第一次,所以唔想要,而且唔想用咁多錢裝修  發表於 11-12-4 18:41


子爵府

積分: 11033


12#
發表於 11-12-4 12:03 |只看該作者
又係柏拉圖派樓方程式
觀其言、察其行、知其底、方識其人。


子爵府

積分: 12276


13#
發表於 11-12-4 12:18 |只看該作者
I lived in Shun Lee before getting marriage.
It is a good place, very convenience
library, public clinic, supermarket............
buses (TST, Mongkok, Kwun Tong, 過海巴士..................)
小巴 ...........



水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


14#
發表於 11-12-4 12:25 |只看該作者

岩岩收到房屋署ge信

睇左先決定啦
其實舊有舊嘅好處
間隔實用,靈活性大,地方又大,租又平,配套好啲
相反新樓貴啲,冇咁實用,間隔古怪

不過新樓窗多啲,而且仲已換鋁窗,可以慳一筆

如果係第一次,要唔要都好,睇左先再算。

我反而第一次派新起的石排灣新樓冇要,最後要左當時16年樓的Y 型舊樓。裝修係貴啲,不過地方大好多。



點評

dada~0w0~  我都鐘情...Y 型舊樓  發表於 11-12-4 19:43
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


子爵府

積分: 11887


15#
發表於 11-12-4 18:39 |只看該作者
回覆 KARYKARYKARY 的帖子

我前後等咗4年有多喇,都唔叫快l啦....


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 11-12-4 18:44 |只看該作者
聽落無咩問題喎...仲諗住等多一個OFFER嗎?

點評

annieamoeba  因為第一次,c6想等下一次lo  發表於 11-12-4 18:52


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


17#
發表於 11-12-4 18:47 |只看該作者
除左舊,交通ok既。。。不過環境,治安就一般囉。
不知所謂的乙陸!!!


珍珠宮

積分: 36936

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 11-12-4 21:41 |只看該作者
順利村good
http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).


別墅

積分: 979


19#
發表於 11-12-4 21:48 |只看該作者
靜中帶旺


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 11-12-4 21:49 |只看該作者
以前住過順天
順利比較舊~ 交通叫做方便有幾架巴士, 小巴, 去地鐡要落彩虹, 如果要去旺角, 你預巴士大約要40分鐘, 去尖沙咀起碼一個鐘, 有街市, 超市

如果係我唔會揀, 等第二次機會揀D新少少樓.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo