夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2418


1#
發表於 11-12-13 13:03 |只看該作者
本帖最後由 小氣囡囡 於 11-12-13 16:59 編輯

\

老公一早起身準備上深圳,冇耐我都起咗問佢幾點去,陰陰嘴咁話我好像監視住佢,你咁開心係咪上去私會邊個哩,佢即話冇啊,幾個月冇交管理費,所以先要去啫。問我搞唔搞得掂對仔女?雖然每次佢都會問我,佢都知我唔想佢上去,但冇法我都俾佢去,知佢交咗費後會去按摩,有時會約埋朋友去。我話我幾年冇上去,我想上去,冇啦,晒車費,d仔女冇人凑。搞掂仔女早餐交俾6299咁未得囉。出門前問咗我幾次要帶乜上去,驚忘記帶,我笑住話你留咗我未帶啫,個女即刻笑,係啊你留住媽咪冇帶喔!



之後我上去,老公見到我好意外,第一個反映就話好奇怪唔知邊鬼個添會有鎖匙開度門,見到我,連續講咗幾句你做咩上來呀,唉...,早知你來,我就就吾使來啦,晒車費。你好彩早d,如吾係我都走咗啦


因為我同我老公都係冇大陸電話卡,所以如我慢咗d就會撞唔到,好彩都見到,,老公以為我講下咁,冇真係想到我真係上去,見到我好像吾開心咁,我話好耐冇來,嘩!好多野都唔同咗,周圍環境靚咗,但間屋好像舊咗咁多,又好多塵,之前租過比人,而家冇租,所以多塵,我畢哩巴啦係度講。老公冇再話我咩咩啦,就問個仔見唔到媽咪冇哭咩,我話咁又冇喔,阿爺帶佢去玩,不知幾開心添。交咗費,已經差唔多3:00pm,跟住行下街,我主動翹 住老公個手行,感覺好像拍拖咁,老公話樓下個商場變咗批發衫褲,帶我入去行咗一轉,真係變化好大,由於冇咩時間可以慢慢行, 老公見我未食嘢带我去食咗D嘢就带我去嗰度地鐵站,我頭一次係嗰度坐地鐵去褔田,途經好多個站又行得慢,老公唉聲炭氣咁埋怨我做咩過來,我話嗰棵樹都落葉啦,係邊度有樹啊,我笑住指住車廂幅圖, 你咁唉化仲唔落葉咩,笑咗,







仔仔就來開學啦!既開心又緊張


別墅

積分: 975


2#
發表於 11-12-13 13:06 |只看該作者
如果佢d朋友帶壞佢,咁有第1次就有無限次啦


大宅

積分: 2418


3#
發表於 11-12-13 13:10 |只看該作者

引用:如果佢d朋友帶壞佢,咁有第1次就有無限次啦

原帖由 山貓 於 11-12-13 發表
如果佢d朋友帶壞佢,咁有第1次就有無限次啦
其實佢來來去去都係約果班朋友,有男有女架,我都識所以我會更放心d



仔仔就來開學啦!既開心又緊張


珍珠宮

積分: 45284


4#
發表於 11-12-13 13:23 |只看該作者
一齊去米當拍下拖,過番d 2人世界


大宅

積分: 1808

畀面勳章


5#
發表於 11-12-13 13:44 |只看該作者
有時咁樣係幾好o既...


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


6#
發表於 11-12-13 13:57 |只看該作者
聽落好似無古怪喎!重有啲幸福嘅感覺添!


大宅

積分: 2418


7#
發表於 11-12-13 14:18 |只看該作者

引用:老公一早起身準備上深圳,冇耐我都起咗問佢

原帖由 小氣囡囡 於 11-12-13 發表
老公一早起身準備上深圳,冇耐我都起咗問佢幾點去,陰陰嘴咁話我好像監視住佢,你咁開心係咪上去私會邊個哩 ...
之後我上去,老公見到我好意外,第一個反映就話好奇怪唔知邊鬼個添會有鎖匙開度門,見到我,連續講咗幾句你做咩上來呀,唉...,早知你來,我就就吾使來啦,晒車費。你好彩早d,如吾係我都走咗,因為我



仔仔就來開學啦!既開心又緊張


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 11-12-13 14:33 |只看該作者
小氣囡囡 發表於 11-12-13 14:18
之後我上去,老公見到我好意外,第一個反映就話好奇怪唔知邊鬼個添會有鎖匙開度門,見到我,連續講咗幾句你 ...
無左後面既


象牙宮

積分: 216490


9#
發表於 11-12-13 14:35 |只看該作者
新人事新作風


大宅

積分: 2418


10#
發表於 11-12-13 14:47 |只看該作者

引用:Quote:小氣囡囡+發表於+11-12-13+14:18+之

原帖由 shinku 於 11-12-13 發表
無左後面既
因為我仔仔醒咗扭計,所以...



仔仔就來開學啦!既開心又緊張


大宅

積分: 1907


11#
發表於 11-12-13 14:53 |只看該作者
快d講埋落去,好吊癮呀喂


大宅

積分: 2418


12#
發表於 11-12-13 14:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+shinku+於+11-12-13+發表無左

原帖由 小氣囡囡 於 11-12-13 發表
因為我仔仔醒咗扭計,所以...
氹咗仔仔再瞓,先得閒,所以斷斷續續咁,湊仔冇計啦,丨希望你地明。



仔仔就來開學啦!既開心又緊張


伯爵府

積分: 19582


13#
發表於 11-12-13 15:29 |只看該作者
小氣囡囡 發表於 11-12-13 14:55
氹咗仔仔再瞓,先得閒,所以斷斷續續咁,湊仔冇計啦,丨希望你地明。



...
樓主, 用返第一個post , 按"編輯" 繼續打啦,
你咁打我地好難睇呀


大宅

積分: 2418


14#
發表於 11-12-13 15:32 |只看該作者

引用:快d講埋落去,好吊癮呀喂

原帖由 scifo 於 11-12-13 發表
快d講埋落去,好吊癮呀喂
因為我同我老公都係冇大陸電話卡,所以如我慢咗d就會撞唔到,好彩都見到,,老公以為我講下咁,冇真係想到我真係上去,見到我好像吾開心咁,我話好耐冇來,嘩!好多野都唔同咗,周圍環境靚咗,但間屋好像舊咗咁多,又好多塵,之前租過比人,而家冇租,所以多塵,我畢哩巴啦係度講。老公冇再話我咩咩啦,就問個仔見唔到媽咪冇哭咩,我話咁又冇喔,阿爺帶佢去玩,不知幾開心添。交咗費,已經差唔多3:00pm,跟住行下街,我主動翹住老公個手行,感覺好像拍拖咁,老公話樓下個商場變咗批發衫褲,帶入去行咗一轉,真係變化好大



仔仔就來開學啦!既開心又緊張


大宅

積分: 2418


15#
發表於 11-12-13 15:42 |只看該作者

引用:Quote:小氣囡囡+發表於+11-12-13+14:55+氹

原帖由 gk678 於 11-12-13 發表
樓主, 用返第一個post , 按"編輯" 繼續打啦,
你咁打我地好難睇呀
我用i phone唔知按邊度編輯。



點評

gk678  我無iphone 所以唔知用i phone唔知按邊度編輯。  發表於 11-12-13 15:44
仔仔就來開學啦!既開心又緊張


大宅

積分: 2418


16#
發表於 11-12-13 16:50 |只看該作者
gk678 發表於 11-12-13 15:29
樓主, 用返第一個post , 按"編輯" 繼續打啦,
你咁打我地好難睇呀

我用電腦編輯咗,
仔仔就來開學啦!既開心又緊張

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo