夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 331


1#
發表於 11-10-8 00:49 |只看該作者

老公係香港有兩份工,成日日做夜做,佢話有時好累,我便比他留在公司過夜,以免他駕車回家危險﹗

其實我地之前成日為左家用問題曹,因為他之前有一年沒有打工,自己出來搞左一檔生意,但係佢話蝕左好多錢,收唔到數,佢有好多嘢都瞞住我,話講左比我知都幫唔到佢﹗

我一直都冇為意,我地ge關係已經變左,佢返來屋可能都係因為個囡﹗

暑假時,我同老公同埋個囡一齊返大陸玩左幾日,老公見我有冇大陸電話號碼,用漫遊會好貴,就比左佢張大陸卡電話比我袋,咁我就發現左有一個大陸電話打來,我冇聽,因為我覺得要尊重我老公。

之後,返左來香港如常返放工,一齊如常。

直到上星期初,我老公沖涼,我見到佢電話響,跟住我就覺得好奇怪,個號碼好熟,好似係大陸時見過,跟住我就在佢背""揾左佢部一卡兩號ge手機出來,入面有以下短訊,打親比你都唔聽電話,再是這樣就不打比你了﹗跟住我等老公沖完涼便問他是誰,他便話大陸流行send短訊,話係同事在大陸老婆揾唔到老公先揾佢,我心裏不信,暗中儲存了電話號碼,但我老公襯我睡覺時delte左電話,如是且過左數日,掛三號風球果晚,老公返左屋企,我又見到這個大陸電話號碼響,我老公又啱啱在沖涼,我又走去check訊息,今次訊息係回家吃飯就不方攻聽電話,你不方便聽電話的時間真多啊﹗跟住晚上老公訓了, 我去check佢香港部手機內有qq,有一個女人upload左,見我老公online,就打終於離開這鬼地方了﹗

跟住我成晚訓唔到,哭了起來,老公都醒了,他沒有認,話唔佑點解人地send這些短計,又話 qq等同facebook,是我想多了﹗

跟住我好唔開心,星期五晚上老公講門要去大埔同老細食飯,食完飯要返公司做野唔返來訓,點知半夜返左來飲醉一,星期六早上一早診佢未起身,我便帶埋囡囡離家出走左數天,跟住係星期一晚上終於聽左佢電話,佢由此至終都有認。

今晚,放工佢飲到成pet泥返來,我本來叫自己唔好check,知道又點﹖其實佢已經交左張回鄉卡出來,佢都可能唔想冇彎轉﹖等時間過去,便會冇嘢﹖

但我隱唔住check左手機訊息,但今次訊息係在香港過部,有兩條訊息,第一條:豬豬,我全身拼命出汗,全身發抖,全身很燙,沒有氣﹗家裏的藥給我全吃了﹗還是沒好,我好難受﹗頭、眼睛痛得我;第二條:豬豬,怎麼這麼早就喝醉啦﹗起身打給我﹗還有起身多點水﹗我好難受啊﹗好想抱着你﹗

我可以怎樣做,揭穿佢,還唔知,我唔想冇左個老公﹗


複式洋房

積分: 331


2#
發表於 11-10-8 00:58 |只看該作者
回覆 yinyinpig 的帖子

有冇人可以幫吓我﹗我好辛苦﹗


大宅

積分: 4395


3#
發表於 11-10-8 00:58 |只看該作者

回覆:老公在大陸有女人,我可以點﹖

選擇一:原諒他

選擇二:不原諒他




珍珠宮

積分: 41343

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-10-8 01:00 |只看該作者
既然你知道就要睇下你自己仲愛吾愛佢!!如果比著系我會同佢反面!!
雖然系愛佢但系吾可以寵容佢
一次不忠百次不用


民房

積分: 23


5#
發表於 11-10-8 01:01 |只看該作者
同佢傾,但要冷靜,佢想唔想重頭改過,但都好視乎其他因素,尤其係你,如果佢真的改不到,你接受到嗎?


複式洋房

積分: 331


6#
發表於 11-10-8 01:02 |只看該作者
回覆 leonahk 的帖子

他由此至終都冇認,今次比我見到這兩短訊(豬豬個兩條),我扮唔知好,定係揭穿佢好,個女人send話好難受,應該係因為老公張回鄉卡在我到,老公成個星期冇上去揾佢。

點評

淡然離去   回鄉咭系可以補辦嘅,交給你一張唔代表佢上唔到大陸。  發表於 11-12-7 09:50
bongbongpatty  想一齊就扮吾知...穿左可能吾怕你.除非想分手..  發表於 11-10-8 02:13
tired  回鄉都比埋你, 我唸佢同個女人唔會認真得去邊  發表於 11-10-8 01:06


民房

積分: 23


7#
發表於 11-10-8 01:04 |只看該作者
你有几依賴佢?你有几多本錢?呢D我會考慮,因為我會想輸晒(个人感受而巳)


珍珠宮

積分: 30410


8#
發表於 11-10-8 01:05 |只看該作者
本帖最後由 tired 於 11-10-8 01:05 編輯

坦白D同老公講你GE感受, 因為你控制唔到佢, 如果佢仲愛惜你同屋企佢應該識唸

檢討下你地夫妻有咩問題, 盡力去補救!

仲有你走一次好啦, 唔好成日走呀, 唔係你老公就會當習慣, 除非大家已無彎轉啦


珍珠宮

積分: 41343

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-10-8 01:05 |只看該作者
甘你原諒住佢先!睇清況!!!佢比得你KEEP姐仲想1齊


民房

積分: 23


10#
發表於 11-10-8 01:07 |只看該作者
因為我唔想輸晒


大宅

積分: 4395


11#
發表於 11-10-8 01:09 |只看該作者

回覆:yinyinpig 的帖子

他認不認不是重點,因為我估就算無呢個女人,你們都已有些問題存在!所以想下自己想不想継續一齊,如想,就坐低傾下




複式洋房

積分: 331


12#
發表於 11-10-8 01:09 |只看該作者
回覆 yinyinpig 的帖子

依架係佢冇認,我怕揭穿佢冇彎轉,佢自從上次比我check 了訊息後,佢返親來都關手提﹗如果比佢知道我診佢飲醉check佢訊息,唔知會點﹖我唔想咁樣再同去曹,見個女人send這些短訊過來,唔知我老公有冇因我同囡囡出走而疏遠佢﹖我唔朼比機會個女人,但我警老公繼續做齊人,如不揭穿﹖


珍珠宮

積分: 30410


13#
發表於 11-10-8 01:17 |只看該作者
yinyinpig 發表於 11-10-8 01:09
回覆 yinyinpig 的帖子

依架係佢冇認,我怕揭穿佢冇彎轉,佢自從上次比我check 了訊息後,佢返親來都關手 ...

你唔洗揭穿佢架! 只係兩夫妻坐低好好咁傾, 例如佢對你有來講有多重要, 唔想屋企散。。等
希望佢好好珍惜。

點評

pyb  同意  發表於 11-11-5 22:17


複式洋房

積分: 331


14#
發表於 11-10-8 01:19 |只看該作者
回覆 tired 的帖子

我唔會再走啦,死都留返係到,唔會比機會個女人﹗
我自己有返工(年年等簽約),但就冇私己錢,因為老公之前生意收唔到數(唔知係咪比左個女人),有一段時間都係我幫手維持。我外家都幫唔到我,因媽咪有精神病,成日糿想有人害佢,要食藥,返屋企住會同媽咪曹,我現在同奶奶、老爺、老公及囡囡一齊住。


複式洋房

積分: 331


15#
發表於 11-10-8 01:20 |只看該作者
回覆 hinghing0128 的帖子

佢都冇認,何來原諒﹗


複式洋房

積分: 331


16#
發表於 11-10-8 01:23 |只看該作者
回覆 yinyinpig 的帖子

仲有一個重點,佢有時要返夜班,佢唔返來訓時,我個心好唔舒服﹗

點評

bongbongpatty  俾多D家庭溫暖佢..如果吾係點夠大6女人黎...  發表於 11-10-8 02:15


珍珠宮

積分: 30410


17#
發表於 11-10-8 01:26 |只看該作者
本帖最後由 tired 於 11-10-8 01:26 編輯

回覆 yinyinpig 的帖子

傾左先, 佢返工都冇法, 要偷食幾時都偷到, 之後再留意下佢有乜唔妥
你開始要儲下錢呀, 佢出糧係咪比晒你?


複式洋房

積分: 331


18#
發表於 11-10-8 01:26 |只看該作者
我想試圖叫佢轉左手機號碼,可以嗎﹖如要這樣做,就一定要揭穿佢﹖

點評

bongbongpatty  佢要搵.轉都無用..無必要..  發表於 11-10-8 02:16


珍珠宮

積分: 30410


19#
發表於 11-10-8 01:28 |只看該作者
回覆 yinyinpig 的帖子

佢轉左, 都一樣可以再聯絡架, 治標唔治本!


大宅

積分: 1023


20#
發表於 11-10-8 01:28 |只看該作者

回覆:老公在大陸有女人,我可以點﹖

其實一路睇你寫,都是出面個女人好主動找你老公,你有冇睇你老公send 出去嗰d 短訊? 你唔好想太多先,因為大陸女人好勁,你老公未必同佢有野,而係佢對你老公有好感,顧意send d 短訊過來,特登比你知的,之後等你唔信老公,嘈咬•••等等
你最好唔好亂諗野先,一定要相信你老公(你還是愛他)不要再問長問短,令到他討厭你,話你煩呀,要保持笑容,如果你老公工作回家,見到你開開心心的,大家有講有笑,(首先你自己要令自己開心)一定唔會比其他女人破壞到,要比出面嗰個女人知道,佢做什麼都唔會影響你們兩公婆的感情!



點評

bongbongpatty  係呀...最重要係家庭溫暖吾好嘈呀..  發表於 11-10-8 02:17

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo