烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8671


1#
發表於 11-12-20 17:05 |只看該作者
本帖最後由 kittycat0519 於 11-12-20 20:30 編輯

$49X...牌子好似係Cuisintec,我見佢可以自轉黎燒串燒,每次燒到六串串燒,好似好好玩咁,有冇人買左黎玩呀

想問下,有冇得較爐溫架?係咪串串都轉到呀?大唔大火搞到d野食黑晒呀?同埋大唔大煙呀?

我想睇下有冇人買左,聽日入去工展買黎同呀仔玩呀

http://gopremier.com.hk/product_details.php?id=136


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


2#
發表於 11-12-20 17:41 |只看該作者
嘻嘻...記得上嚟報料....

點評

kittycat0519  好奇怪,點解冇人上黎放毒  發表於 11-12-20 18:07
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


禁止訪問

積分: 509


3#
發表於 11-12-20 18:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 107227


4#
發表於 11-12-20 21:14 |只看該作者
Can make satay,

but the machine $498 is expensive.

玩具萬歲!


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


5#
發表於 11-12-20 21:26 |只看該作者

回覆:有冇人工展會買左部轉轉串燒機呀

呢個好似抵d,千色店
myphoto.jpg



點評

kittycat0519  咁即係要加多三百幾蚊買佢識自轉個function啦...我都真係好想買架~  發表於 11-12-20 22:02
---生命無價,請支持領養---

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo