想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   3


別墅

積分: 660


1#
發表於 11-12-29 23:57 |只看該作者
本帖最後由 babe_gh 於 15-11-23 09:02 編輯

.


男爵府

積分: 6048


2#
發表於 11-12-30 00:14 |只看該作者
回覆 babe_gh 的帖子

我真係係排卵後第6天出現低溫one day .....


男爵府

積分: 9408


3#
發表於 11-12-30 08:27 |只看該作者

回覆:babe_gh 的帖子

我應該2l排卵有著床底溫嗎?如果有係唔係已經成功著床喇?
myphoto.jpg



耐心地等待成功


別墅

積分: 660


4#
發表於 11-12-30 08:47 |只看該作者

引用:回覆+babe_gh+的帖子 我真係係排卵後第6天

原帖由 szebaby555 於 11-12-30 發表
回覆 babe_gh 的帖子

我真係係排卵後第6天出現低溫one day .....
請問你係咪bingo?
因為我都想知係咪有著床低溫=bingo?





男爵府

積分: 6048


5#
發表於 11-12-30 08:51 |只看該作者

回覆:babe_gh 的帖子

No ah 現在day 28 ,希望m 小姐不要來找我!




大宅

積分: 1836


6#
發表於 11-12-30 08:57 |只看該作者

回覆:新發現,有些人會有著床低溫。

我上個月都有,不過都係




別墅

積分: 660


7#
發表於 11-12-30 09:38 |只看該作者
siutong 發表於 11-12-30 08:57
我上個月都有,不過都係
分享下你上個月既體溫吖..thanks


別墅

積分: 660


8#
發表於 11-12-30 09:39 |只看該作者
Kit_ming 發表於 11-12-30 08:27
我應該2l排卵有著床底溫嗎?如果有係唔係已經成功著床喇?
我諗你先著咗床,你呢幾日小心d 啦,希望有你好消息啦...


別墅

積分: 660


9#
發表於 11-12-30 09:39 |只看該作者
szebaby555 發表於 11-12-30 08:51
No ah 現在day 28 ,希望m 小姐不要來找我!

但係你唔係話你紅d 有50%既咩....你今日有無再check 呀?


翡翠宮

積分: 87467


10#
發表於 11-12-30 10:37 |只看該作者

回覆 回覆:babe_gh的帖子

我有聽過著床低溫,但我只有一小滴著床血,無出現過著床低溫~~~




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-12-30 11:01 |只看該作者
本帖最後由 雨嫣 於 11-12-30 11:02 編輯

我好似無明顯著床低溫喎, 我係Day17/18排卵後就升溫喇, 係Day27就微跌左0.1度(比前1日), 之後就升返0.1度, 咁Day27算唔算呢?! 定係我...根本無...著床?!


男爵府

積分: 6048


12#
發表於 11-12-30 11:12 |只看該作者

回覆:babe_gh 的帖子

係呀!我尋晚check 仲深左小小呀!今天就未知了!




別墅

積分: 660


13#
發表於 11-12-30 12:08 |只看該作者
小manman 發表於 11-12-30 10:37
我有聽過著床低溫,但我只有一小滴著床血,無出現過著床低溫~~~

雨嫣 & 小manman:我都聽人講, 著床血同著低溫都係因人異而....
szebaby555:祝你早孕...


男爵府

積分: 6048


14#
發表於 11-12-30 13:03 |只看該作者

回覆:babe_gh 的帖子

多謝你呀!




禁止訪問

積分: 1603


15#
發表於 11-12-30 13:13 |只看該作者

回覆:新發現,有些人會有著床低溫。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1004


16#
發表於 11-12-30 13:49 |只看該作者

回覆:新發現,有些人會有著床低溫。

我想問排卵到著床要幾耐架,係唔係一定有著床血架?




男爵府

積分: 9408


17#
發表於 11-12-30 13:55 |只看該作者

回覆:新發現,有些人會有著床低溫。

依個係我妹Bingo畤的體溫!佢又冇著床低溫喎!
myphoto.jpg



耐心地等待成功


大宅

積分: 1836


18#
發表於 11-12-30 14:12 |只看該作者

引用:Quote:siutong+發表於+11-12-30+08:57+我上

本帖最後由 siutong 於 11-12-30 14:31 編輯
原帖由 babe_gh 於 11-12-30 發表
分享下你上個月既體溫吖..thanks

....share 咗都冇參考值啦


我上cycle 排卵後第6日低咗0.2, 第7日即上升返嗰0.2....





大宅

積分: 1836


19#
發表於 11-12-30 14:17 |只看該作者

引用:依個係我妹Bingo畤的體溫!佢又冇著床低溫喎

原帖由 Kit_ming 於 11-12-30 發表
依個係我妹Bingo畤的體溫!佢又冇著床低溫喎!
真係冇喎!

Thanks for sharing!!




大宅

積分: 1836


20#
發表於 11-12-30 14:19 |只看該作者

引用:依個係我妹Bingo畤的體溫!佢又冇著床低溫喎

本帖最後由 siutong 於 11-12-30 14:30 編輯
原帖由 Kit_ming 於 11-12-30 發表
依個係我妹Bingo畤的體溫!佢又冇著床低溫喎!

多口問多句,佢嗰陣排卵後幾多日check 到bingo㗎?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo