立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 660
男爵府
積分: 6048
積分: 9408
原帖由 szebaby555 於 11-12-30 發表 回覆 babe_gh 的帖子 我真係係排卵後第6天出現低溫one day .....
大宅
積分: 1836
siutong 發表於 11-12-30 08:57 我上個月都有,不過都係
Kit_ming 發表於 11-12-30 08:27 我應該2l排卵有著床底溫嗎?如果有係唔係已經成功著床喇?
szebaby555 發表於 11-12-30 08:51 No ah 現在day 28 ,希望m 小姐不要來找我!
翡翠宮
積分: 87467
侯爵府
積分: 21862
小manman 發表於 11-12-30 10:37 我有聽過著床低溫,但我只有一小滴著床血,無出現過著床低溫~~~
禁止訪問
積分: 1603
積分: 1004
原帖由 babe_gh 於 11-12-30 發表 分享下你上個月既體溫吖..thanks
原帖由 Kit_ming 於 11-12-30 發表 依個係我妹Bingo畤的體溫!佢又冇著床低溫喎!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy