想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2708


1#
發表於 11-12-28 12:12 |只看該作者
排卵后第12日,綠d好快有線,但好難睇,好淺色。紅d 幾多%, 昨天10%,好像深左。cb 話無。即係點?
myphoto.jpg




大宅

積分: 4254


2#
發表於 11-12-28 12:43 |只看該作者

回覆:candydoraemon 的帖子

等多幾日再check




男爵府

積分: 9241

熱血勳章 好媽媽勳章


3#
發表於 11-12-28 13:39 |只看該作者
可能太早...過多幾日再CHECK 會準D ...


大宅

積分: 3987


4#
發表於 11-12-28 13:45 |只看該作者
check several days later


大宅

積分: 2708


5#
發表於 11-12-28 14:15 |只看該作者

回覆:綠d 少控, cb 話無,即係點?

今日day 28,原本今日m, 我諗不早,cb digital m 前5日巳check到,so 唔知點?今天是排卵后14日才真,昨綠d是白雪雪。我一直病,唔知食藥有無影響?




子爵府

積分: 13137


6#
發表於 11-12-29 00:00 |只看該作者

引用:排卵后第12日,綠d好快有線,但好難睇,好

原帖由 candydoraemon 於 11-12-28 發表
排卵后第12日,綠d好快有線,但好難睇,好淺色。紅d 幾多%, 昨天10%,好像深左。cb 話無。即係點?




...
你係咪紅6d兩枝一齊同一時間放入去check? It will affect the other one.



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3549

我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-12-29 03:16 |只看該作者
樓主有無量體溫?我本人覺得睇體溫準d.....只要排卵後keep住高溫12日都可以check到bingo!!


男爵府

積分: 7891

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 11-12-29 09:47 |只看該作者
CB應該準過綠D.
囡囡於2月14日(36周2日)出世, 重2.96公斤


大宅

積分: 2708


9#
發表於 11-12-31 11:31 |只看該作者

回覆:綠d 少控, cb 話無,即係點?

可能我眼花,m小姐來了




男爵府

積分: 9408


10#
發表於 11-12-31 11:37 |只看該作者

回覆:candydoraemon 的帖子

我試過6D有水印都黎M



耐心地等待成功


男爵府

積分: 8287


11#
發表於 11-12-31 12:44 |只看該作者
candydoraemon 發表於 11-12-28 14:15
今日day 28,原本今日m, 我諗不早,cb digital m 前5日巳check到,so 唔知點?今天是排卵后14日才真,昨綠d ...
cb digital m 前5日巳check到? 我今日已day 32 了, check 6d 白雪雪, m 小姐又未o黎, 如果係, 我今晚都買定cb digital check 下先


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-12-31 12:55 |只看該作者

回覆:ovylam 的帖子

我Day27都有用過CB Digital驗過,係M前4日,都係未Bingo喎




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-12-31 12:56 |只看該作者

回覆:ToC9 的帖子

我都覺得量體溫好準




男爵府

積分: 8287


14#
發表於 11-12-31 13:00 |只看該作者
雨嫣 發表於 11-12-31 12:55
我Day27都有用過CB Digital驗過,係M前4日,都係未Bingo喎
係丫.....我一陣經過如果有平, 我先買定啦....
因為上次day 27 左右我check 話cb 排卵棒送o既check, 都係一條線~


子爵府

積分: 11748


15#
發表於 11-12-31 19:43 |只看該作者
唔知張相係幾時影,但哩d所謂"控"可能只係evaporation line,就算唔係,綠d說明從來都係有明顯顏色線先係positive

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo