自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17069

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-1-8 21:11 |只看該作者
純粹個人意見:
花園街大火又唔係政府放火燒你間屋,政府係呢件無做錯,亦已用公帑協助維修公共地方,你間屋燒咗,好應該自己支付維修費,無錢維修只怪自己無買家居保,水,火險,其他地方人們火燭全屋燒曬,一樣要業主自己承擔。

個人認為,雖然今次係慘劇一椿.但不是一個合理理由要求政府幫你全屋翻新,駁埋水電,想當日,劏房業主們亂駁水電,瘋狂收租時,不知有否完全向稅局申報並交足稅款。

我只係想講,納稅人的稅款係要用得其所,正如我們一眾港媽反對雙非闖關生仔,繼而一直分薄我們的資源一樣。

純粹個人意見,不喜勿插!

點評

lulu1312  Agree  發表於 12-1-9 13:43
AndyMah  AGREE, 呢D應該係業主負責.  發表於 12-1-9 11:10
brrbaby2007  agree  發表於 12-1-9 10:50
luck_tang  agree  發表於 12-1-9 10:39
pwsmay    發表於 12-1-9 10:19
1928mickey    發表於 12-1-9 09:21
jamie_mama    發表於 12-1-9 02:18
mybee0103    發表於 12-1-8 23:49
rrxx    發表於 12-1-8 23:05
waterlemon    發表於 12-1-8 22:36
acpurples  而家D人成日都只係 輸打嬴要  發表於 12-1-8 21:50
super888    發表於 12-1-8 21:14
cccat01    發表於 12-1-8 21:13


子爵府

積分: 12114


2#
發表於 12-1-8 21:16 |只看該作者
得一想二


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-1-8 21:21 |只看該作者

點解拒絕搬回?

就係因為無得上樓,又無得賠!




男爵府

積分: 5449


4#
發表於 12-1-8 21:25 |只看該作者

回覆:小軒軒 的帖子

咁唔合理仲咁厚顏無恥講政府欠佢,啋佢都傻告政府要賠償囉



點評

jacko0112    發表於 12-1-9 00:40


琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-1-8 21:25 |只看該作者

回覆:點解拒絕搬回?






象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6#
發表於 12-1-8 21:26 |只看該作者



拒絕搬回就訓街!!

點評

sitab    發表於 12-1-9 10:47
我想生三個  真係想同佢地講聲:食屎啦  發表於 12-1-9 09:34
大中小魔怪  講得好  發表於 12-1-9 02:21
夏奈    發表於 12-1-9 01:59
Sumyeema1  support they 訓街  發表於 12-1-8 23:11
rrxx    發表於 12-1-8 23:05
小虎妹媽    發表於 12-1-8 23:02
jordinat    發表於 12-1-8 22:03
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 10231


7#
發表於 12-1-8 21:27 |只看該作者
回覆 大力大力 的帖子

講得好


子爵府

積分: 10231


8#
發表於 12-1-8 21:31 |只看該作者
我一看呢段新聞, 第一個反應是點解要政府幫你? 仲乜要納稅人D錢幫你修理大廈, 屋企? 雖然政府無能, 但唔好當納稅人水魚, 我地受夠啦, 係咪想逼到我地痴線?

點評

sitab    發表於 12-1-9 10:47
我想生三個    發表於 12-1-9 09:34
jacko0112    發表於 12-1-9 00:40
rrxx    發表於 12-1-8 23:06


複式洋房

積分: 1684


9#
發表於 12-1-8 21:32 |只看該作者
去搵公文袋啦..........


子爵府

積分: 14392

2024年龍年勳章


10#
發表於 12-1-8 21:35 |只看該作者
回覆 jordinat 的帖子

totally agree with you....


男爵府

積分: 9488

2024年龍年勳章


11#
發表於 12-1-8 21:35 |只看該作者

回覆:點解拒絕搬回?

乜都關政府事:;pppp:都痴X線




點評

jamie_mama    發表於 12-1-9 02:18
rrxx    發表於 12-1-8 23:06


水晶宮

積分: 64718

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


12#
發表於 12-1-8 21:45 |只看該作者
人心不足:;pppp:政府已幫你地修葺公眾地方還想點?如果要用公帑幫你地,我覺唔合理,你燒左間屋關香港人咩事?為何要七百幾萬人負責


男爵府

積分: 6220


13#
發表於 12-1-8 22:33 |只看該作者

回覆:點解拒絕搬回?

離晒譜




禁止訪問

積分: 1336


14#
發表於 12-1-8 22:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-1-8 22:36 |只看該作者


寶石宮

積分: 434321

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-1-8 22:38 |只看該作者

回覆:點解拒絕搬回?






禁止訪問

積分: 67524


17#
發表於 12-1-8 22:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7967

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-1-8 22:38 |只看該作者


珍珠宮

積分: 37590

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


19#
發表於 12-1-8 22:42 |只看該作者

回覆 回覆:redelmo的帖子






珊瑚宮

積分: 118281


20#
發表於 12-1-8 22:45 |只看該作者
唔搬返去係自由, 自己執返間屋係責任,

唔知班人以為自己係邊個? 自己搞出個大頭佛仲要告政府, 要人地同佢執? 咁嘅心態好殘廢。



點評

我想生三個  聼到就把鬼火  發表於 12-1-9 09:36
rrxx    發表於 12-1-8 23:07

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo