立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 1465
水晶宮
積分: 57033
ypapa 發表於 12-1-9 23:26 申請回鄉證要有香港身分證?出世紙都唔得? 今日我去到中旅社俾人reject了!噢~
琥珀宮
積分: 174209
原帖由 小雄維尼 於 12-01-09 發表 要先有回港證或者特衰護照先得
男爵府
積分: 5391
ypapa 發表於 12-1-9 23:31 回覆 小雄維尼 的帖子 係呀...就係冇...
回港證或者特衰護照 先得法定文件證明當事人有權進出香港
出世紙只係證明某人向香港出世
珍珠宮
積分: 42493
小雄維尼 發表於 12-1-9 23:29 要先有回港證或者特衰護照先得
侯爵府
積分: 22569
瑪瑙宮
積分: 128853
ypapa 發表於 12-1-9 23:39 回覆 RSG媽媽 的帖子 我就係寫咗出世紙囉~
王國長老
積分: 144537
RSG媽媽 發表於 12-1-9 23:41 唔係喎 我記得有寫要身份證同特區護照架
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy