跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 137


1#
發表於 12-1-6 14:25 |只看該作者
本人想搬入村屋住,三棍唔知元嶺村治安好唔好,




男爵府

積分: 7610

畀面勳章


2#
發表於 12-1-6 17:09 |只看該作者
痳痳地, 周圍都係奇屎


伯爵府

積分: 16787


3#
發表於 12-1-6 22:59 |只看該作者

回覆:元嶺村好晤好住?

我覺得出入村既路線吾好,要U字dove返轉頭!




洋房

積分: 54


4#
發表於 12-1-7 11:54 |只看該作者
何家園有盤放呀, 你預幾多, 我問問朋友


複式洋房

積分: 137


5#
發表於 12-1-7 16:41 |只看該作者

回覆:whforeverkk 的帖子

何家園近邊?最高嗰層連天台你朋友放幾多?我預$200多些倒啦。




大宅

積分: 1466


6#
發表於 12-1-8 02:59 |只看該作者
本帖最後由 Ansonmame 於 12-1-8 02:59 編輯

我住咗元嶺3年, 感覺好好, 尤其同鄰居的關係都好 close 喎
至於人地話有奇屎... 我就唔係好覺, 反而因為有大型修路工程在進行, 所以較沙塵. 相信完工後就唔錯.
呢度d人總括都算好 nice, 亦有唔少外籍人士, 又有好多單車友, 愛犬一族, 我個仔仔仲話佢大個咗都唔會搬喎!


禁止訪問

積分: 1569


7#
發表於 12-1-8 17:44 |只看該作者

回覆:元嶺村好晤好住?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12367


8#
發表於 12-1-9 02:14 |只看該作者

元嶺村好晤好住?

如果圍頭嗰邊會好住d,坐車多選擇,香港九龍乜都有,環境又好,不過如果你個預算三樓無乜可能,我都期待個市跌下先




男爵府

積分: 5448

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-1-10 11:27 |只看該作者
泰亨村最好住


公爵府

積分: 29603

畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 12-1-10 12:17 |只看該作者

回覆 回覆:whforeverkk的帖子

請問何家園是否有租盤?

我朋友一家四口

我朋友預五千元





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo